دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتشار «هزار و چهارصد و خیلی زود» با ۸۰ داستان و داستانک

انتشار «هزار و چهارصد و خیلی زود» با ۸۰ داستان و داستانک
اثر گروهی جمعی از اهالی قلم درباره فلسطین با عنوان «هزار و چهارصد و خیلی زود» زیرچاپ رفت.
کد خبر : 904205

به گزرش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم محمدی سرپرست گروه نویسندگان کتاب «هزار و چهارصد و خیلی زود»  با اشاره به این که این اثرنتیجه تلاش گروهی از نویسندگان جوان در کارگاه داستان نویسی است که از زمان شهادت خبرنگار فلسطینی شیرین ابوعاقله در شیراز شکل گرفت افزود: بعد از بیش از یکسال تیم نویسندگان حدود ۱۵۰ داستانک و داستان کوتاه درباره فلسطین نوشتند. در پایان دوره بهترین آثار جمع انتخاب شد و پس از طی مراحل فنی در آستانه روز قدس توسط نشر نواندیشان دنیای کتاب، در ۱۰۰۰ جلد روانه بازار خواهد شد.

وی توضیح داد: این گروه پس از تولید آثاری، چون «داستان یک انسان واقعی» و «اینجا باران می‌بارد»، سومین بار است که بصورت جمعی به تولید محصول رسیدند و هربار تعداد اعضای گروه نسبت به اثر قبل افزایش داشته است.

محمدی با اشاره به پشتوانه مطالعاتی گروه و همراهی کارشناس حوزه فلسطین در کارگاه داستان نویسی یادآور شد :حضور کارشناسی مثل محمدمحسن فایضی و تسلط او به شرایط روز و تاریخچه فلسطین در این دوره از کارگاه آموزشی داستان نویسی خیلی به بخش تحقیقاتی کار کمک کرد.

کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود با بیش از هشتاد داستانک و داستان کوتاه در ۱۳۶ صفحه توسط نشر نواندیشان دنیای کتاب در روز قدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته