دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت‌ دانش‌بنیان؛

خط مونتاژ کامل قطعات الکترونیکی راه‌اندازی شد

خط مونتاژ کامل قطعات الکترونیکی راه‌اندازی شد
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس، خط مونتاژ کامل قطعات الکترونیکی را برای تأمین، تولید و راه‌اندازی محصولات الکترونیکی راه‌اندازی کردند.
کد خبر : 904731

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، موفق به راه‌اندازی خط مونتاژ کامل قطعات الکترونیکی برای خدمات تأمین قطعات، خط کامل مونتاژ قطعات الکترونیکی، تست و راه اندازی خطوط تولید صنعتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این پارک شده است.

رضا شرافت، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به سابقه ۱۵ ساله در تولید محصولات الکترونیکی توضیح داد: یکی از نیاز‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌خصوص شرکت‌های حوزه الکترونیک و تجهیزات پزشکی، تأمین قطعات و تولید محصولات و بورد‌های الکترونیکی است. در واقع شرکت‌های دانش‌بنیان، دانش فنی طراحی محصولات الکترونیکی را کسب می‌کنند ولی تأمین قطعه مناسب و تولید تیراژیِ محصول نیاز به دانش فنی مجزایی دارد که در شرکت‌های دانش‌بنیان کمتر وجود دارد.

وی افزود: شرکت سیگنال هوشمند کسری خط کامل تولید و مونتاژ بورد‌های الکترونیکی از تأمین، تولید، تست، راه‌اندازی و محصول سازی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌دهد و می‌تواند به عنوان بازوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت کند.

شرافت ادامه داد: تاکنون در این شرکت محصولاتی در حوزه مخابرات فرکانس بالا، اتوماسیون، الکترونیک، تجیهزات پزشکی، پاور یک کیلووات و... تولید شده و با کسب گواهی ایزو ۱۵۰۰۰، شرکت سیگنال هوشمند کسری کیفیت کار خود را تضمین کرده است.

وی حضور در پارک فناوری پردیس را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: در روند تولید یک محصول الکترونیکی، گاهی نیاز به حضور طراح این محصول وجود دارد که نزدیکی این شرکت به مشتریان خود در پارک فناوری پردیس، می‌تواند به تسریع در تولید محصولات منتهی شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در خصوص دستگاه‌های مورد استفاده در این شرکت نیز گفت: دستگاه Pick and Place مورد استفاده در این شرکت از یک مجموعه دانش‌بنیان ایرانی بوده و قابلیت مونتاژ ۴ هزار قطعه الکترونیکی بر روی بورد در هر ساعت با دقت بالا را داراست که برای تولیدات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مناسب است. سایر تجهیزات تست و اندازه گیری نیز با کیفیت بالا ارائه دهنده خدمات است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته