دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات اعزام نخستین کاروان عمره اعلام شد + قیمت عمره ۱۴۰۳

جزئیات اعزام نخستین کاروان عمره اعلام شد + قیمت عمره ۱۴۰۳
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۵ هزار ایرانی قبل از حج تمتع و تا چند هفته دیگر راهی عمره مفرده می‌شوند.
کد خبر : 904981

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام این مسئله که حدود ۵ هزار ایرانی قبل از حج تمتع، راهی عمره مفرده می‌شوند، گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده توسط وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ها با مجوزهای پروازی اعزام‌ زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

پاییز سال گذشته ثبت‌‌نام از متقاضیان عمره صورت گرفت؛ اما ۱۲ دی یعنی روز قبل از برقراری سفر، پروازها لغو و هیچ زائری به دلیل «مشکل فنی» به سرزمین وحی اعزام نشد و سازمان حج و زیارت به دلیل نامشخص بودن وضعیت پروازها، هزینه سفر (۴۱ تا ۴۴ میلیون تومان) را به متقاضیان بازگرداند.

 اکنون در این مرحله از اعزام‌ها اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینه سفر خود را در مرحله قبل زودتر واریز کرده بودند و اعزام سایر متقاضیان بعد از برگزاری حج تمتع برنامه‌ریزی خواهد شد.

رئیس سازمان حج با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به متقاضیان مشمول تشرف، صرفاً از طریق تماس دفاتر استان‌ها با واجدین شرایط انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، عنوان کرد: هزینه این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته