دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت خلاق؛

پارک‌های ماجراجویی در آفریقا و عراق راه‌اندازی می‌شود

پارک‌های ماجراجویی در آفریقا و عراق راه‌اندازی می‌شود
فناوران یک شرکت خلاق با تکیه بر دانش خود در حال راه‌اندازی پارک ماجراجویی در آفریقا و عراق هستند.
کد خبر : 906753

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ و روابط عمومی و مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حوزه دقیق فعالیت این شرکت، توضیح داد: این مجموعه، یک شرکت خدمات فنی و مهندسی است که متخصصان آن، پروژه‌های برند‌ها و کارفرمایان مختلف را با روشی نوآورانه برای فروش و معرفی هرچه بهتر محصول، از صفر تا صد، در دست می‌گیرند. 

وی در همین راستا ادامه داد: فرآیند برندینگ محصولات به روش‌های نوآورانه در این مجموعه، سه مرحله اصلی طراحی صنعتی اجرایی، طراحی فنی-معماری و طراحی گرافیکی را طی می‌کند.

این فناور حوزه بازاریابی و برندینگ با اشاره به یکی از محصولات نوین این شرکت که ساخت اولین پارک‌های تجربه در ایران است گفت: پارک‌های تجربه یا Experience Park با هدف بازنمایی محیط یک صنعت و برند بزرگ برای مخاطبان آینده آن که اغلب کودکان و نوجوانان هستند، طراحی می‌شوند.

وی درخصوص بهره‌گیری از فناوری‌های مرتبط و استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند ساخت پارک‌های تجربه گفت: جدا از بخش‌های معماری و ساخت قسمت‌های سخت‌افزاری پارک‌ها، متخصصان آی‌تی شرکت تمام بازی‌ها و برنامه‌های داخل پارک تجربه را برنامه‌نویسی می‌کنند.

وی افزود: همچنین ازفناوری هوش مصنوعی در بعضی قسمت‌های شبیه‌سازی، یادگیری عمیق و پردازنده‌ها استفاده می‌شود.

وکیلی با بیان اینکه احداث پارک‌های تجربه در کشور، هدف مسئولیت اجتماعی را نیز دنبال می‌کند، گفت: تعامل کودکان با محیط‌های اینچنینی، باعث افزایش درک و مسئولیت اجتماعی در آنها نیز می‌شود. 

این فناور حوزه برندینگ ادامه داد: تاقبل از احداث پارک‌های تجربه، تم‌ پارک‌هایی را برمبنای اقتصاد توجه در کشور داشته‌ایم. برای نمونه پارک مشاغل که صرفا محیطی را برای لذت و بازی فراهم آورده است. درصورتی که هدف از تاسیس پارک‌های تجربه، اقتصاد تجربه است. 

مدیرعامل این شرکت، به عدم توان همکاری برخی ارگان‌های دولتی و سازمان‌ها با این شرکت برای ترویج پارک‌های تجربه اشاره کرد و گفت: دلیل اینکه بخش خصوصی وارد ساخت و ترویج پارک‌های تجربه شده است، عدم درک نهاد‌های مرتبطی مانند شهرداری‌ها و ... بوده است. 

وی در همین راستا ادامه داد: توجیه اقتصادی پیاده‌سازی این طرح برای کارفرمایان بخش‌های دولتی و ارگان‌ها، بعضا قابل درک نیست و به همین دلیل ترجیح دادیم برای شروع به سراغ بخش‌های خصوصی برویم.

وکیلی درباره پروژه‌های بین‌المللی این مجموعه توضیح داد: درحال حاضر یک پارک ماجراجویی در کشور آفریقا و یک پارک تجربه در کشور عراق را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته