دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند

دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارتقا سلامت جامعه تنها از طریق فرهنگ‌سازی انجام می‌گیرد و مهم‌ترین برنامه در حوزه دانش‌آموزان است، ما دانش آموزانی داریم که سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند.
کد خبر : 907074

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است و برنامه‌های دولت سیزدهم مبنی‌بر این رکن اساسی است. این برنامه همه جامعه را در بر‌می‌گیرد و یکی از بخش‌های این طرح سلامت مدارس است.

وی با بیان اینکه در کنار سلامت مدارس باید سلامت فردی دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دهیم، ادامه داد: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ سفیر سلامت در جامعه وجود دارد که درصدد هستیم این تعداد را به ۴ میلیون نفر افزایش دهیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز کرد: ارتقا سلامت جامعه تنها از سوی فرهنگ‌سازی انجام می‌گیرد و مهم‌ترین برنامه در حوزه دانش‌آموزان است،  ما دانش آموزانی داریم که سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند.

وی بابیان اینکه تغذیه دانش‌آموزی بسیار مهم است، گفت: یکی از مسائل شیر مدارس است که در برنامه هفتم به این موضوع پرداخته شد.

فرشیدی خاطرنشان کرد: اقداماتی درجهت افزایش و استمرار  ارتباط وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و خانواده را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته