دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی مدارس جدید مطابق اقلیم در منطقه ‌خلیج فارس

راه‌اندازی مدارس جدید مطابق اقلیم در منطقه ‌خلیج فارس
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس ‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس‌ به‌مناسبت سالروز ملی خلیج فارس پیامی صادر کرد.
کد خبر : 908503

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به‌مناسبت سالروز ملی خلیج فارس پیامی صادر کرد.

متن پیام حمیدرضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم‌

خلیج فارس، نامی برگرفته از گوهر ناب هویت ایرانی و نمادی از شکوه این مرز و بوم است که نشان ازخودگذشتگی‌ها، رشادت‌ها، آزادی، آزادگی، استقلال و غیرت ملی ایرانیان دارد.

این روز مبارک یادآور از خودگذشتگی‌های ملت سرفرازی است که در برابر بیش از یک قرن سلطه اشغالگران‌ بر سواحل جنوبی کشور ایستادگی کرده و با فراری دادن آن‌ها، دست متجاوزان را از تمامیت ارضی این آب و خاک کوتاه کردند.

تاریخ مبارزات ایرانیان و اهالی این منطقه ‌حساس نشان می‌دهد‌ خلیج نیلگون فارس همواره به‌عنوان یکی از مناطق مهم و استراتژیک بزرگ در دنیا و شاهراه حیاتی مورد توجه بسیاری از کشورهای دنیا و چشم چرانی چپاولگران بوده است .

خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور ضمن تقاضای توجه ویژه همه آحاد جامعه و مسئولان کشور به این سرمایه بی‌نظیر ملی، روز خلیج‌فارس را به همه هم‌وطنان شریف و شهدای افتخار‌آفرینی که بین دریا و آسمان، قعر دریا را جهت آسمانی‌شدن پذیرفتند و با خون مطهرشان پرچم عزت و عظمت ایران اسلامی را مقتدرانه در خلیج نیلگون فارس، استقرار و استحکام بخشیدند تبریک عرض نموده و انشاالله با همکاری همه متخصصین، اندیشمندان و... بتوانیم با راه‌اندازی مدارس جدید مطابق با این اقلیم در جهت حفظ این میراث گران‌بها و انتقال آن به آینده‌سازان ایران اسلامی پیشران بوده و در سایه‌‌ رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و در ظل توجهات حضرت حق‌تعالی، به شایستگی از این سرمایه ملی پاسداری و حفاظت کنیم.

والسلام علی من التبع الهدی.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته