دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف بزرگ‌ترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در خراسان شمالی

کشف بزرگ‌ترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در خراسان شمالی
فرمانده انتظامی منطقه فاروج در استان خراسان شمالی از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 909591

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا پوربه فرمانده انتظامی منطقه فاروج گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

پوربه افزود: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضائی گفت: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته