دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر علمی همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی؛

در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود

در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه پیام نور گفت: بیش از ۵۵۰ مقاله و چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شده و در حال بررسی آثار هستیم.
کد خبر : 910019

علیرضا ایرانشاهی دبیر علمی اولین همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری آنا به برگزاری این همایش در ۹ محور اشاره کرد و گفت: محور‌های حقوق محیط زیست شهری، حقوق امنیت و ایمنی شهری، حقوق ساختمان، حقوق مدیریت شهری، حقوق زمین شهری، حقوق دادرسی شهری، حقوق فن آوری نوین شهری، حقوق سلامت شهری و حقوق فن آوری نوین شهری از محور‌هایی است که در فراخوان این همایش درج شده است و باید گفت که تقریبا تمام آثار رسیده با رعایت موضوعات همایش توانستند نظر مثبت داوران را داشته باشند.

وی ادامه داد: در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشکده‌ها و نهاد‌های دیگر بسیار قابل قبول بود و حضور دانشگاه‌هایی، چون تهران، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، بهشتی، خوارزمی و سایر دانشگاه‌های دولتی و همچنین همت و مشارکت بیش از ۱۰۰ عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف و سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها از دیگر مواردی است که بر وزن و اعتبار این همایش افزود.

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: بیش از ۵۵۰ مقاله و چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شد که تا الان که در حال بررسی آن‌ها هستیم باید گفت با توجه به حضور پژوهشگران و اساتید میان رشته‌ای از جمله جرم شناسی، خانواده، حقوق بشر و ... توانسته که بر کیفیت بالای مقالات اثر بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا با کمک و حمایت‌های پژوهشگران و اساتیدی که در اولین دوره این همایش در کنار ما بودند می‌توان امیدوار بود که در دوره آتی با ابعاد گسترده‌تر موضوعی و حتی بهره گیری از داوران برجسته تری در روند برگزاری همایش بهره‌مند شویم و همچنین با توجه به پتانسیلی که این رویداد دارد بتوان به سمت برگزاری بین المللی آن هم قدم برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته