دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی حداکثری این ناوگان در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.
کد خبر : 910144

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدنژاد بیدخت گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هرچه‌بهتر به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر، قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است. شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این خدمات در روزهای پایانی هفته که بازدید از نمایشگاه افزایش می‌یابد نیز با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از ازدحام مسافری با آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

به گزارش آنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته