دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است

محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هرگونه اختلاف داخلی که منجر به سوزاندن سرمایه‌های ملی و تبدیل تنازع گفتمانی به جنگ و درگیری شود، زمینه‌ساز نفوذ دشمن است.
کد خبر : 910213

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین صفار هرندی در نشست تبیینی مجمع ناشران انقلابی در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: دشمن شیوه‌های مختلف را برای صدمه به ما امتحان کرده است. شیوه‌هایی که برخی در کشور‌های دیگر می‌توانست منجر به سرنگونی حکومت و کشمکش‌های گسترده شود.

این سیاستمدار تصریح کرد: از جمله عملیات خرابکارانه در داخل مرز‌های کشور و یا جنگ تحمیلی که همگی با سرافرازی و سربلندی پشت سرگذاشته شده است و امروز ایران به عنوان سرمشق و مدل رفتاری برای کشور‌های منطقه شمرده می‌شود.

صفار هرندی متذکر شد: آخرین برگ روی میز دشمن تدارک تحریم‌های بی‌سابقه بود که باز هم ملت ایران توانست با دور زدن و خنثی کردن تحریم‌ها در مقابل آن‌ها ایستادگی کند.

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت تبیین و آگاه سازی ملت از اهداف دشمن اضافه کرد: اینکه ملتی در مقابل توطئه دشمن ایستادگی کند بی‌شک در نظر او شرور است و امروز دشمن شاهد خنثی شدن توطئه‌های خوداست. توطئه‌هایی که به دنبال تسلط بر منابع ملی بود.

وی تاکید کرد: امروز ملت ما با وجود تنوع قومیتی و مذهبی یک پارچه و متعهد است و هرگونه اتفاقی که این توافق داخلی را بر هم ریزد فرصت نفوذ اجنبی را فراهم خواهد ساخت.

به گفته صفارهرندی دشمن با ایجاد بی نظمی و نفاق به دنبال دخالت در مسائل منطقه است همان اقدامی که در عراق و افغانستان داشت و امروز این وحدت ملی ماست که به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در مقابل این فتنه ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته