دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 00:10
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد‌ صدرا/ اینجا دانشجو‌ به صنعت متصل می‌شود

چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد‌ صدرا  اینجا دانشجو‌ به صنعت متصل می‌شود
سامانه مدیریت رویداد‌های صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی توسط نخستین شرکت مستقر در پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد طراحی و اجرا شد.
کد خبر : 912273

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه مدیریت رویداد‌های صدرا دانشگاه آزاد اسلامی توسط شرکت «آرتین نوآفرین حرا» (HARANET)، نخستین شرکت مستقر در پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، طراحی و در حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شد.

چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد‌ صدرا/ اینجا دانشجو‌ به صنعت متصل می‌شود

مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد‌های صدرا دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این سامانه به‌طور متمرکز برای همه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و پیاده‌سازی شده و از نخستین گام برنامه‌ریزی رویداد صدرا در هر واحد دانشگاهی تا آخرین مرحله اجرا و اتصال دانشجو‌یان به صنایع را در بردارد و در نهایت عملکرد هر واحد دانشگاهی و استانی در زمینه برگزاری رویداد‌های صدرا در این سامانه مشخص و قابل گزارش است.

چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد‌ صدرا در دانشگاه آزاد/ اینجا دانشجو‌ به صنعت متصل می‌شود

حمید ربیعیان ادامه داد: این سامانه به غیر از سطوح عملکردی مختلف دانشگاهی، شامل کاربری‌های دانشجو و صنعت بوده که این امر در ذات و هدف صدراست تا این دو گروه با هم ارتباط برقرار کنند.

وی میز کار اختصاصی دانشجو، صنعت و واحد دانشگاهی با امکانات اختصاصی، قابلیت تعریف غرفه، رزرو و فروش آنلاین و صدور دعوت‌نامه رویداد برای صنایع، قابلیت تعریف نیاز‌های نیروی انسانی صنایع و ایجاد ارتباط میان دانشگاه، دانشجو و صنایع را از دیگر قابلیت‌های سامانه صدرا عنوان کرد.

به گزارش آنا،‌ سامانه مدیریت رویداد‌های صدرا در حاشیه برگزاری رویداد صدرای چهار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی، فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و کارکنان شرکت در جمع اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی به‌صورت رسمی رونمایی و بهره‌برداری شد.

چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد‌ صدرا در دانشگاه آزاد/ اینجا دانشجو‌ به صنعت متصل می‌شود

این سامانه تاکنون ۲۴۳ واحد دانشگاهی، ۱۸۹۵ دانشجو، ۲۸۳ واحد صنعتی و ۸۱ رویداد تأییدشده را به خوبی مدیریت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته