دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 11:07
در پی سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور؛

مدیران حوزه سلامت، شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند

مدیران حوزه سلامت، شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند
در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، مدیران ارشد حوزه سلامت در پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.
کد خبر : 912450

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، مدیران و مقامات ارشد حوزه سلامت، در پیام‌های جداگانه ای این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پزشکی

محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، نماینده ی ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی، خانواده‌های این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت رئیس سازمان غذا و دارو

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در پیام تسلیتی نوشت: اگر چه از عصر دیروز و پس از شنیدن خبر سانحه پروازی، مانند همه مردم ایران، دست‌ها را به آسمان برداشته و در شب میلاد حضرت ثامن الائمه (ع) منتظر اعلام خبر صحت و سلامت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هییت همراه بودیم اما چه باید گفت که ناگزیر آن خبر تلخ‌تر از تلخ مخابره و موجب تأثر عمیق ملت ایران و دوستداران اسلام در سراسر جهان گردید و بی شک صبوری در چنین غم جانگدازی جز با توسل به خالق و اولیای الهی اش سهل و ممکن نیست.

این مصیبت عظیم را به محضر جان جانانمان امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت عزیز و قدردان ایران و همه دوستداران عزت اسلام در اقصی نقاط عالم تسلیت می‌گوئیم.

پیام تسلیت رئیس سازمان اورژانس

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، در پیام تسلیتی نوشت: با نهایت تأسف و تأثر شهادت خادم الرضا، خادم مردم و خادم الرعایا، حضرت حجه الاسلام والمسلمین آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری این عالم مجاهد و انقلابی که در تمامی مراحل حساس و خطیر نظام اسلامی با خلوص تمام و اعتقاد کامل به نظام جمهوری اسلامی و مقام عظما ولایت نقش‌آفرینی کردند را تسلیت عرض می‌نمایم، بی شک خداوند متعال، مزد سال‌ها مجاهدت و تلاش ایشان را با نعمات بی کران خود در بهشت رضوان عطاء خواهد نمود.

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان علوم پزشکی

علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، در پیامی نوشت: هنگامی که یک مؤمن خدوم در پی سال‌ها مجاهدت صادقانه در مسیر خدمت خویش جان به جان آفرین تسلیم می‌کند به زیباترین صورت گام آخر را در سیر به سوی خالق و پروردگارش برداشته است.

سانحه جانگداز هوایی که برای رئیس جمهور محبوب کشورمان و هیئت همراه ایشان رخ داد و ایران اسلامی را داغدار آن عزیزان کرد، غمی سترگ و فراموش نشدنی برای همگان است.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت عزیز ایران، برای رئیس جمهور شهید (خادم الرضا (ع)) حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه از محضر باری تعالی طلب آمرزش و علو درجات داریم.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت

محمدمهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیام تسلیت نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا (ع) هم زمان با شب ولادت امام علی ابن موسی الرضا (ع) در راه خدمت به مردم به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

این ضایعه دردناک و جانگداز را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور کشورمان تسلیت عرض کرده و برای همه بازماندگان آرزوی صبر می‌کنیم.

پیام تسلیت سازمان نظام پرستاری

سازمان نظام پرستاری، در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان، پیام تسلیتی صادر کرد.

با تأسف و اندوه بسیار، شهادت حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهور، دکتر امیر عبدالهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز و استاندار آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم هموطنان، صبر جزیل برای بازماندگان و خانواده محترم آنها و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات را برای شهدا حادثه از خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته