دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسابقه بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» برگزار می‌شود

فراخوان شرکت در سومین مسابقه بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی و جانبی منتشر شد.
کد خبر : 98210

به گزارش گروه فرهنگی آنا، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری جشنواره «مرگ بر آمریکا» است و این جشنواره که سومین دوره آن برگزار می‌شود برای دو بخش اصلی و جانبی فراخوان داده است.


در بخش‌های اصلی، عکس، پوستر، کاریکاتور فراخوان شده است و در بخش جانبی مستند، کلیپ، سرود و ترانه.


طبق اعلام فراخوان این جشنواره موضوعاتی چون : چرا مرگ بر آمریکا؟، چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟، آمریکا و عهدشکنی، آمریکا و خودبرتربینی، آمریکا و حقوق بشر، آمریکا و ظلم، آمریکا و اسلام هراسی، آمریکا و ایران هراسی، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی، آمریکا و استعمار فرانو، دموکراسی دروغین در آمریکا، آمریکا و دیکتاتوری، آمریکا و تروریسم پروری برای هنرمندان پیشنهاد شده است.


جوایز مسابقه بین المللی «مرگ بر آمریکا» در بخش اصلی شامل ۱۰۰ میلیون ریال برای نفرات اول در هر بخش٬ ۵۰ میلیون ریال برای نفرات دوم در هر بخش و ۲۰ میلیون ریال برای نفرات سوم در هر بخش است. در بخش جانبی جوایز شامل نفرات اول در هر بخش ۳۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۱۵ میلیون ریال، نفرات سوم در هر بخش ۷ میلیون ریال است.


هیات داوران بخش کارتون را جیتت کاستانا از اندونزی٬ هیکابی دمیرچی از ترکیه ومحمود نظری از ایران تشکیل می دهند. هیات داوران به شکل حضوری در ایران آثار را قضاوت خواهند کرد.


آثار محدودیت زمانی تولید ندارند و کلیه آثاری که تا پایان مهلت اعلام شده ارسال شود در مسابقه شرکت داده خواهند شد. آثار گرافیکی، عکاسی کاریکاتور باید با فرمت JPG و در ابعاد A۳ ارسال گردد و حداکثر ۵ مگابایت باشند. در بخش مستند و کلیپ٬ بایست کلیه آثار با فرمت mp۴ و حداکثر حجم ۵۰ مگابایت باشند.


مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ اعلام شده است و اعلام نتایج آثار پس از بررسی داوران، طی مراسمی با عنوان اختتامیه جشنواره در تاریخ ۱۶ آذرماه ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته