خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا

نکته طلایی ضرغامی درباره مسئول دفتر شخصیت‌ها

شنبه 15 مهر 1396 - 20:41
ضرغامی

آدم‌های مهم و خدمتگزاری را می‌شناسم که به دلیل بداخلاقی و بی‌مسئولیتی اطرافیان و بی‌توجهی خودشان به این آسیب، هزینه‌های بلاوجهی متحمل می‌شوند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی اش نوشت: تجربه‌ی سال‌های طولانی مدیریت و تعامل من با مسئولان و بزرگان کشور می‌گوید که عوامل دفتر و نحوه تعامل و رفتار آنان با ارباب رجوع نقش مهمی در رضایتمندی مردم دارد.

ممکن است به هر دلیل، درخواست مراجعه کننده عملی نباشد ولی روی خوش و ادب و احترام، می‌تواند تاحد زیادی از مشکلات آنان بکاهد.

آدم‌های مهم و خدمتگزاری را می‌شناسم که به دلیل بداخلاقی و بی‌مسئولیتی اطرافیان و بی‌توجهی خودشان به این آسیب، هزینه‌های بلاوجهی متحمل می‌شوند.

بگذریم که برخی مسئولان و مدیران کشور را با یک من عسل نمی‌توان خورد چه برسد به اطرافیان آنان! فکر می‌کنند که اگر به طرف مقابل یک لبخند بزنند و به او تواضع کنند و یا در سلام به آنان پیشدستی کنند یه چیزی از آنان کنده می‌شود!

یک مسئول دفتر خوش اخلاق و صمیمی می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ای در موفقیت مدیر داشته باشد. یک تلفنچی و یا خدمتگزار ساده دفتر هم می‌توانند در این رضایتمندی سهیم باشند.

اخلاق، گم شده ی نظام اداری ماست.

وی در بخش پی نوشت مطلبش نیز نوشت: مرحوم ناصر عرب ها،خدمتگزار میهمانان آقا

آنقدر خوش رو، متواضع و صمیمى بود که هر وقت به بیت رهبرى میرفتم و مهمان چاى او بودم، از مصاحبت و انس با او لذت میبردم.

چند هفته قبل با او عکس گرفتم و قول دادم به دستش برسانم. وقتی این عکس آماده شد و به یکى از مسؤولان دفتر دادم که به او بدهد، با تأسف اعلام کرد که ایشان چند روز قبل فوت کرده اند؛ آنهم بعد از اداى نماز شب و آماده شدن براى اقامه نماز صبح همراه با اذان، چه سعادتی! ..

نظرات (0 عدد)
  1. 1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. 2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
  3. 3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.