دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 14:01

زمینه‌سازی معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت‌ها در رویداد صدرا

زمینه‌سازی معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت‌ها در رویداد صدرا
مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: حضور بنگاه‌های کسب‌وکار تسهیلگر در رویداد صدرا، موقعیت معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت‌ها را فراهم می‌کند.
کد خبر : 911575

اعظم السادات‌ نوربخش، مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در اختتامیه رویداد صدرا در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: رویداد صدرا با دعوت از فعالان اقتصادی تلاش کرده به نوبه خود سهمی در تحقق این شعار داشته باشد و گامی برای اشتغال جوانان تحصیل‌کرده بردارد.

وی افزود:‌ برگزاری رویداد صدرا، نقطه عطف و فصلی تازه برای همکاری بین دانشگاه و صنعت بوده و با همکاری ارزشمند استادان و دانشجویان و یاری صنایع، بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی انجام شده است.

مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: در این رویداد حدود ۵۰ شرکت تولیدی و بنگاه اقتصادی با مشارکت فعال، دانشگاه را همراه کرده، دانشجویان با بازدید از نمایشگاه، علاقه‌مندی‌های خود را اعلام می‌کنند و توسط دانشگاه به صاحبان حرف جویای کارآموز طرح پویش معرفی می‌شوند.

نوربخش عنوان کرد:‌ حضور بنگاه‌های کسب‌وکار تسهیل گر نیز در نمایشگاه، موقعیت معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت‌ها را فراهم می‌کند. دانشجویان با حضور و کسب تجربه در مراکز کار، امکان استخدام در آن شرکت‌ها و صنایع را به‌عنوان نیروی کار مجرب خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته