دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 22:29

وزیر امور خارجه: آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب هستیم

وزیر امور خارجه: آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب هستیم
امیرعبداللهیان تأکید کرد که وزارتخانه متبوعتش در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی ایران آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب و نهاد‌های ذی‌ربط است.
کد خبر : 911781

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه ایکس در مورد بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نوشت: وزارت امور خارجه در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده با فعالان حوزه کتاب و نهاد‌های ذی‌ربط است.

 وی در پیام خود آورده است: امروز فرصت مغتنمی حاصل شد که از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کنم. استقبال نیکو از کتاب و گرایش عمیق به خواندن نزد ایرانیان، مایه مباهات و نویدبخش ایرانی آگاه‌تر و آبادتر است که همان تحقق عینی شعار این دوره از نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» است.

امیرعبداللهیان نوشت: در بازدید از غرفه‌های مختلف با فعالان حوزه کتاب و نشر کشورمان و شرکت‌کنندگان خارجی تبادل‌نظر داشتم و در جریان نکات مطروحه و دغدغه‌های آنان قرار گرفتم. از برادرم آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و همه دست اندرکاران و ناشران مشارکت کننده در این دوره از نمایشگاه صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته