دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد بین‌المللی «ایده شو» برگزار می‌شود

رویداد بین‌المللی «ایده شو» برگزار می‌شود
رویداد بین‌المللی «ایده شو» با هدف ایجاد فرصتی برای شناسایی و معرفی تکنولوژی‌های نوین و ایده‌های خلاقانه، ارتقای سطح شناخت و دانش عمومی برگزار می‌شود.
کد خبر : 911919

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بین‌المللی «ایده شو» با هدف ایجاد فرصتی برای شناسایی و معرفی تکنولوژی‌های نوین و ایده‌های خلاقانه، ارتقای سطح شناخت و دانش عمومی و توسط ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در تاریخ 6 و 7  خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

محورهای اصلی رویداد شامل اندازه‌گیری دقیق دمای پوسته مبدل حرارتی E-1003(تولید بخار پر فشار با گرمای گاز ریفرم شده) با روش‌های نوین، نشت‌یابی از خطوط انتقال زیر زمینی سیالات و نشت‌یابی کف مخازن بزرگ متانول با شیوه‌های نوین، تولید کم‌هزینه و عملیاتی محصولات و مشتقات شیمیایی از متانول می‌شود.

همچنین استفاده اقتصادی از انرژی‌های تجدیدپذیر در چرخه تولید متانول، راهکارهای عملیاتی پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی در شرکت پتروشیمی زاگرس، ترمیم سازه‌های بتن آرمه و نواحی پر تراکم با بتن‌های جدید (بتن‌های خود تراکم غیرالیافی، روش‌های جدید اختلاط بتن) و کاهش هزینه در تعمیر و نگهداری وسایل و تجهیزات نظارت مانند دوربین‌های کنترلی از دیگر محورهای این رویداد است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته