دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 12:17

لطف‌الله نسبی: نیما عالمیان نفر اول انتخابی تیم ملی شد/ وطن‌فروشان دوست ندارند پینگ‌پنگ ایران دو نماینده در المپیک داشته باشد

لطف‌الله نسبی: نیما عالمیان نفر اول انتخابی تیم ملی شد  وطن‌فروشان دوست ندارند پینگ‌پنگ ایران دو نماینده در المپیک داشته باشد
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: آنهایی که نمی‌خواهند پینگ‌پنگ ایران دو نماینده در المپیک داشته باشد در مسیر کسب سهمیه سنگ‌اندازی می‌کنند.
کد خبر : 911934

جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت نوشاد و نیما عالمیان در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: نوشاد در دو دیدار خود برنده شد و به عنوان نفر اول گروه خود به مرحله حذفی صعود کرد. او در دور اول مرحله حذفی استراحت دارد و در دور دوم به دیدار برنده ژوخید کنجایف از ازبکستان و عظمت از قرقیزستان خواهد کرد که در صورت پیروزی در آن دیدار به فینال مسابقات انتخابی المپیک در آسیای میانه خواهد رفت.  

وی ادامه داد: نیما عالمیان در گروه خود به عنوان نفر دوم به مرحله حذفی راه پیدا کرد و در دور اول مرحله حذفی با شاهرخ ایسکندروف از ازبکستان دیدار می‌کند. این دیدار ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود و در صورت براری نیما، او در مرحله نیمه‌نهایی با کیریل گراسیمنکو سید یک مسابقات دیدار می‌کند. طبیعتاً اگر نیما بتواند برابر این حریف مطرح قزاقستانی برنده شود به دیدار فینال راه می‌یابد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد انتقادی که از وی به دلیل انتخاب نیما عالمیان به جای امیرحسین هدایی شده بود، تصریح کرد: من کسی را جای کسی نگذاشتم. در جلسه‌ای که ۶ نفر از اعضای فدراسیون برگزار کردند پس از صحبت‌هایی که داشتیم تصمیم‌گیری شد تا نوشاد عالمیان برای مسابقات انتخاب المپیک در آسیای میانه انتصاب شود و نفر دوم را با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص کنیم. نیما عالمیان در انتخابی اول شد و امیرحسین هدایی به رتبه پنجم رسید. هر یک از ملی‌پوشانی که در مسابقه انتخابی به مقام اول می‌رسید به عنوان نفر دوم راهی مسابقات انتخابی المپیک می‌شد و برای من هیچ فرقی نمی‌کرد.

لطف‌الله نسبی تأکید کرد: در شرایطی که در کوران مسابقات انتخابی المپیک هستیم و هنوز نیما عالمیان حذف نشده و شانس حضور در مرحله حذفی را داشت، وقتی بدون آگاهی من را مسبب اعلام می‌کنند قطعاً وطن فروشان هستند و وطن‌شان را دوست ندارند. الان نیما صعود کرده و تلاش می‌کند تا بتواند خود را به مرحله نهایی برساند. من هیچ سهمی در انتخاب نمایندگان کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک ندارم، اما همه سعی خود را می‌کنم تا نوشاد و نیما عالمیان سهمیه بگیرند و دل مردم کشورمان را شاد کنند. آنهایی که در راستای تخریب پینگ‌پنگ ایران مسائل غیرواقعی را مطرح می‌کنند به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر کسب سهمیه توسط برادران عالمیان هستند و نمی‌خواهند پینگ‌پنگ ایران در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته