دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعتراض زائری به اقدام احمدی‌نژاد در مراسم تشییع شهدا/ اگر غیرت داشتیم نباید اجازه می‌دادیم او بیاید بالای سن

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، از حضور محمود احمدی‌نژاد روی سن مراسم تشییع شهدا انتقاد کرد.
کد خبر : 24189

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، زائری نوشت: این عکس ها را ندیده بودم و از حضور احمدی نژاد در مراسم تشییع جنازه شهدا در بهارستان خبر نداشتم.


من هم مثل صدها هزار نفر دیگر بین جمعیتی بودم که وسط بی برنامگی و بی نظمی متصدیان امور عرق می ریختند و لگد می شدند ولی به احترام شهدا به روی خود نمی آوردند.شب هم در برنامه گفتگوی ویژه خبری از سردار باقرزاده تشکر کردم و از این یوم الله گفتم چون این عکس را ندیده بودم.


راستش فکر می کنم اگر سرسوزنی تدبیر و هوشمندی در برنامه ریزان این تشییع جنازه بود نباید اجازه می دادند احمدی نژاد بالای سن بیاید. عقل و ذکاوت و تدبیر که هیچ ( ظاهرا باید دیگر در افسانه ها دنبالش بگردیم ) اگر اندکی غیرت به این شهدا و جنازه هایشان داشتیم نباید اجازه می دادیم او بیاید بالای سن و با پررویی ذاتی و همیشگی اش این حضور با شکوه و معنوی را به سخره بگیرد و بی ادبانه حتى هنگام سخنرانی محسن رضایی متوهمانه برای مردم دست تکان بدهد.لااقل بعد از این افتضاحات سریالی و دستگیری حلقه اولش نباید اجازه می دادیم.


ما که وسط امت شهید پرور بودیم ولی کسانی که دور و بر سن بودند آیا به غیرتشان برنخورد و دلشان نلرزید ؟ آنهایی که آنجا بودند چه طور اجازه دادند این آقا بیاید بالای سن ؟ تردیدی نیست که ما جماعت استادان ضایع کردن فرصت ها و لجن مال کردن موقعیت ها هستیم ! بعد از سالها به برکت شهیدان فضایی برای ایجاد همبستگی و ترمیم فاصله ها و پیوند زدن عموم به ارزشها به وجود آمده ، آن هم در سالی که رهبر بزرگوارمان نامش را همدلی و همراهی میان دولت و ملت گذاشته اند. آن وقت این جوری ضایعش می کنیم و این فرصت طلایی را لگدمال می کنیم برود ! آیا واقعا هیچکس نیست که سرسوزنی حرص بخورد و نگران بشود ؟



زائری در یادداشت دیگری در این خصوص، زیر تصویر بالا نوشت:


به این تصویر خوب نگاه کنید ، سه رییس جمهوری ایالات متحده در ادوار مختلف در کنار هم ایستاده اند و فارغ از همه اختلاف ها و مناقشه ها با این ایستادن در کنار هم به جهان این پیام را می دهند که آمریکا یک کلیت و ثبات و استقراری دارد که در اصول و محکمات خود با کسی تعارف نمی کند!


به فرموده مولای متقیان "عجبا من جد هؤلاء فی باطلهم و فشلکم عن حقکم " بحث من در پست قبلی اصلا شخص آقای احمدی نژاد نیست که جماعت این همه به در و دیوار می زنند ! بحث از تصویری است که ما با چینش و ترکیب برنامه هایمان به مخاطب عام ارائه می کنیم ، آرزوی من این بود که در این تشییع جنازه آقایان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی در کنار هم می ایستادند و به این شهیدان ادای احترام می کردند ، تصور کنید بازتاب داخلی و بین المللی چنین تصویری چه بود ، چه احساسی ایجاد می کرد ، چه نتایج و معانی و آثاری داشت و بگویید چرا باید حسرت چنین لحظه ای را به گور ببریم ؟ مسأله حجم و اندازه آرمانهای انقلاب است که از قد و قواره اشخاص و سلیقه ها و دعواهای شخصی بزرگتر است. تو را به خدا کمی مطالب پست ها را با حوصله بخوانید و سرسوزنی رویش فکر کنید !


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته