دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 13:34
رئيس مرکز حوزه رياست و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامی:

امکانات و فضاهای آموزشی در دانشگاه آزاد نور توسعه خوبی داشته است /////برادر عربی به گمانم این خبر با تیتر: "بازديد مشاور و رئيس مرکز حوزه رياست و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي از واحد نور" قبلا کار شده است

مشاور و رئيس مرکز حوزه رياست و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تجهیزات، امکانات و فضاهای آموزشی در واحد نور توسعه خوبی داشته و کارآیی مدیریتی و آموزشی در این واحد دانشگاهی مثبت است.
کد خبر : 313438

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، بهروز طهماسب‌کاظمی ظهر امروز در بازدید از فضاهای آموزشی، آزمايشگاه‌ها، کلاس‌های درس، اتاق‌های اداری، نمازخانه و محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، با کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

مشاور و رئيس مرکز حوزه رياست و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي، ظرفیت‌ها و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: تجهیزات، امکانات و فضاهای آموزشی در واحد نور توسعه خوبی داشته و کارآیی مدیریتی و آموزشی در این واحد دانشگاهی مثبت است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور نیز به بیان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت‌گرفته پرداخت و راهکارهای پیشنهادی خود درباره مسائل و مشکلات موجود را بیان کرد.

محمد احمدی به بیان برخی از مهم‌ترین برنامه‌های واحد نور در سال تحصیلی جدید پرداخت و بر لزوم اجرای طرح‌های درآمدزایی و اقتصادی با تکیه بر توان علمی و پژوهشی تأکيد کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، حضور در مرقد شهدای گمنام واحد نور و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته