دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 17:19

وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان دانشگاهیان است

وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان دانشگاهیان است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تأکید کرد که مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی ارتباط، تعامل و هم‌افزایی دانشگاهیان در فضای دانشگاه است و در انعکاس توانمندی‌ها، افتخارات و دستاورد‌ها مانند آیینه تمام‌نماست.
کد خبر : 912065

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در هفته روابط عمومی و ارتباطات از کارکنان روابط عمومی این دانشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این مراسم روابط عمومی را یکی از رکن مؤثر و ساختار دانشگاه برشمرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی ارتباط، تعامل و هم‌افزایی دانشگاهیان در فضای دانشگاه است و در انعکاس توانمندی‌ها، افتخارات و دستاورد‌ها مانند آیینه تمام‌نمایی است.

سید میرالله حسینی تأکید کرد: روابط عمومی در امر تبادل‌نظر، پیشنهاد، مشکلات، مسائل و به‌طور کلی ارتباط دوسویه بین مسئولان و مراجعان را برعهده دارد.

حجت‌الاسلام مصطفی مازندرانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل هم درباره عملکرد و خدمات روابط عمومی و نقش اصحاب رسانه در تبیین دستاورد‌های دانشگاه نکاتی را بیان کرد.

در این آیین حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به اتفاق حجت‌الاسلام مازندرانی از عباس ولی‌پور افروزی پیشکسوت مدیر روابط عمومی و خبرنگار خبر گزاری آنا و فرهیختگان و شجاع حاجی آقاپور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با اهدای لوح‌ سپاس و هدایا تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته