دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 16:49
حق‌بین:

حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو بهبود فرهنگ جامعه است

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو بهبود فرهنگ جامعه در همه عرصه‌هاست.
کد خبر : 329468
IMG_20181127_151116_797.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در حلقه صالحین ویژه استادان و کارکنان که با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با جابه‌جایی افراد حل نمی‌شود، گفت: بنابر فرمایش گهربار حضرت امیرالمؤمنین (ع)، پایه اصلی اقتصاد، فرهنگ است. در کشور امکانات و سرمایه‌های عظیمی وجود دارد که اگر فرهنگ استفاده از این امکانات اصلاح شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه حل می‌شود.


وی ایجاد جبهه مقاومت توسط جمهوری اسلامی ایران را در راستای ایجاد امنیت پایدار برای کشور دانست و ادامه داد: اگر امنیت پایدار وجود نداشته باشد و این امنیت منجر به اقتدار نشود، ثروت و سرمایه به سمت کشور نخواهد آمد و منافع ملی حفظ نخواهد شد.


 حق‌بین با اشاره به دستور رهبرمعظم انقلاب در رابطه با ایجاد جبهه مقاومت افزود: با ضربه‌ای که جبهه مقاومت در سوریه به آمریکا وارد کرد، جایگاه ایران در جهان بالا رفته است و همین امر سبب  زیرسؤال رفتن ابرقدرتی آمریکا شده و به همین دلیل آمریکایی‌ها از ایران به‌شدت عصبانی هستند.


وی مهم‌ترین وظیفه امروز مراکز تصمیم گیری را پرورش نیروی انقلابی، پاک و مؤمن برای آینده نظام دانست و ادامه داد: تمام تلاش دشمنان آن است که مشکلات جامعه را بزرگ نشان دهند و مردم و جوانان را از آینده مأیوس کنند و بزرگترین وظیفه مراکز تصمیم‌سازی مانند دانشگاه این است که با ایجاد امید و نشاط نیرو‌‌های انقلابی و با سواد و مؤمن را برای هدایت جامعه پرورش دهند.


فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس استان گیلان یکی از تاکتیک‌های دشمن را نبود استقلال در همه زمینه‌ها دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که در همه ابعاد، ایران را وابسته به خود کنند و ملت وابسته مجبور است  هرچه آنان می‌‌گویند را گوش دهد.


وی یکی از بزرگترین چالش‌های آینده را پرورش نیروی مؤمن و متعهد دانست و ادامه داد: اکنون اقتدار ما مرهون ایثار و شهامت جوانان انقلابی همانند شهدا و مجاهدانی است که در دفاع مقدس و اکنون در سوریه و عراق مجاهدت کردند و همه تلاش دشمن آن است که به هر نحوی که می‌تواند جلوی پرورش آنها را بگیرد.


حق‌بین راهی را که تاکنون با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری طی شده است درست و برحق دانست و افزود: اکنون راه برگشت وجود ندارد و اگر قدرتمند شدیم، نظام سلطه به رهبری آمریکا مجبور خواهد شد که با ما تعامل داشته باشد و به خواسته‌های برحق ما تن دهد.


به گزارش آنا در پایان شرکت‌کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.   


انتهای پیام/ 4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته