دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1399 - 13:45

امکان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی تا 10 اردیبهشت ماه

امکان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی تا اردیبهشت ماه فراهم شد.
کد خبر : 482286
f5ec60cbdf11daff07f2cede1f303d85_XL.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهلت ثبت نام در دوره بدون آزمون دکتری ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه علامه طباطبایی تا 10 اردیبهشت ماه تمدید شد.


علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در رشته ها به سایت دانشگاه علامه طباطبایی مراجعه کنند. پیش از این دانشگاه علامه تا 20 فروردین مهلت ثبت نام را در نظر گرفته بود.


علاقه مندان برای ثبت نام باید مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی مورد تائید وزارت علوم داشته باشند. دانش آموختگان خارج کشور و دانشگاه های غیردولتی نمی توانند در این دوره ثبت نام کنند.


متقاضیان حداقل باید میانگین کل 16 و بالاتر از مقطع کارشناسی و 17 یا بالاتر از دوره کارشناسی داشته باشند. همچنین نباید از مدت فارغ التحصیلی متقاضیان بیش از دو سال گذشته باشد.


کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‌های زبان معتبر تا قبل از آزمون جامع دكتری داوطلبان ضروری است.


دانشجو پس ازقبولی در مقطع دكتری، باید تا پایان نیمسال سوم تحصیلی خود، حداقل دو مقاله علمی – پژوهشی را به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه نماید، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد.


برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) و المپیادهای علمی دانشجویی باید تایید دبیرخانه جشنواره را كسب و ارائه دهند.


حداكثر 20 درصد ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی - پژوهشی دوره روزانه دكتری دانشگاه، به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد که مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه است.


انتهای پیام/ 4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته