دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همسر شهید مدافع امنیت مطرح کرد؛

ارادت شهید مدافع امنیت به حاج قاسم

ارادت شهید مدافع امنیت به حاج قاسم
همسر شهید مدافع امنیت حجت الاسلام محمد مویدی از ارادت خالصانه همسرش به حاج قاسم سلیمانی می‌گوید.
کد خبر : 822640

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری آنا، همسر شهید مدافع امنیت حاج شیخ محمدمویدی که در شیراز به دست اغتشاشگران به شهادت رسید، از ارادت خالصانه خود و همسرش به شهید حاج قاسم سلیمانی گفت.

براساس این گزارش، این همسر شهید عنوان کرد: همسر من بعد از حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، صبح جمعه که خبردار شدیم، حاج قاسم شهید شده به قدری متأثر و ناراحت شدند که گلویشان را بغض گرفت، اما گریه نکردند، من مدام گریه می‌کردم و ایشان به من می‌گفتند که گریه ندارد، شهادت است، زمان گذشت تا اینکه چهلمین روز شهادتش مصادف با سومین سالگرد حاج قاسم شد.

وی در ادامه گفت: واقعا دوست داشتم حاج قاسم امروز زنده بود و برای فرزندانم پدری می‌کرد، چون زیاد شنیدم که ایشان برای بچه‌های شهدا پدری می‌کنند. من هم ناامید نیستم و مطمئنم که دست محبت ایشان روی سر بچه‌های من هم کشیده خواهد شد.

همسر شهید مدافع امنیت گفت: همسرم ۲۴ آبان در منطقه معالی آباد به دست اغتشاشگران به درجه شهادت رسید. واقعا ناراحت نیستم از اینکه ایشان شهید شده اما فقط دلم برایشان تنگ شده است.

همچنین مادر شهید محمد مویدی نیز با شرح ما وقع شهادت ایشان گفت: پسرم دو روز قبل از شهادتش با من صحبت کرد و گفت که اگر شفاعت آن دنیا را می‌خواهی، به من اجازه رفتن بده. بهرحال عمر دست خداوند است و هر جا که باشیم در آن تاریخ خواهیم رفت.

ماجرای ارادت شهید مدافع امنیت به حاج قاسم چه بود؟

گفتنی است، طلبه بسیجی محمد مویدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز بود که در مسیر برگشت از مسجد به سمت منزل توسط آشوبگران در شیراز به شدت مجروح و در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

وی در جریان اغتشاشات در شیراز به دلیل پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد که علیرغم تلاش کادر درمان به شهادت رسید.

شهید محمد مویدی از کاربران فعال سامانه اشراق بودند که از سال ۱۳۹۶ تا کنون در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتند. همچنین سابقه حضور در سوریه به عنوان مدافع حرم، فعالیت جهادی و امداد رسانی در حادثه سیل پل دختر و خوزستان از جمله فعالیت‌های جهادی ایشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته