دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نویسنده کتاب ۴۰ سال صعود عنوان کرد؛

انتشار بیش از ۳۶ هزار خبر دروغ برای فریب اذهان جامعه

انتشار بیش از ۳۶ هزار خبر دروغ برای فریب اذهان جامعه
حجت‌الاسلام سیدحسین راجی گفت: دشمنان در همین مدت کم آشوب‌ها در ایران بیش از ۳۶ هزار خبر دروغ با هدف فریب اذهان به خورد جامعه و جوانان دادند.
کد خبر : 823245

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فردوس، حجت‌الاسلام سیدحسین راجی نویسنده کتاب ۴۰ سال صعود در نشستی با محور دهه ولایت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس برگزار شد با اشاره به اهداف رسانه‌های معاند در جهان اظهار کرد: در همین مدت کم آشوب‌ها در ایران، دشمنان بیش از ۳۶ هزار خبر دروغ با هدف فریب اذهان به خورد جامعه و جوانان داده‌اند؛ اگر به جوانانمان می‌گوییم که شعار مرگ بر آمریکا بدهند باید اطلاعات کافی و دلایل آن را هم بیان کنیم تا با شناخت این کار را انجام دهند.

وی افزود: جوانان امروز مانند اقیانوسی از اطلاعات هستند به عمق یک وجب. اگر از آنان تحلیل مسائل را بخواهی بیشتر آنان از این کار عاجز هستند. آمریکا امروزه بزرگ‌ترین شرارت‌ها را در جهان انجام می‌دهد؛ اما خبر‌ها همیشه با لایه‌ای زیبا به مردم داده می‌شود. جنایت آمریکا در ویتنام، عراق و در برخورد با زنان ارتش آمریکا نمونه‌ای کوچک از این شرارت‌های آمریکاست.

 نویسنده کتاب ۴۰ سال صعود گفت: اتفاقات، مشکلات و حتی پیشرفت‌ها در کشور و دیگر کشور‌های جهان به دو گونه اطلاع‌رسانی می‌شود. هرچه به نفع دشمنان بوده انجام می‌گیرد. مشکلات برق، آب‌گرفتگی، کرونا و... در کشور را نشانه بی‌لیاقتی و در کشور‌های خارجی نشانه مدیریت بیان می‌کنند در حالی که در دوره کنونی کشور‌های اروپایی دچار مشکلات فراوان هستند.

این نویسنده و مؤلف ادامه داد: همه پرونده‌های اختلاس به دست مسئولان همین کشور کشف و بیان شده و در همه پرونده‌ها تصمیمات قضائی مناسب اخذ شده؛ اما مطلع نبودن مردم از این پرونده‌ها باعث تخریب دولت و اذهان مردم شده که نیاز است اطلاع‌رسانی کافی انجام شود.

راجی اضافه کرد: طرح خاورمیانه جدید در سال ۲۰۰۰ به دست آمریکا و دیگر دشمنان استارت خورد و تصمیم داشتند با تجزیه کشور‌هایی ازجمله ایران و مصر به اهداف پلیدشان برسند که با مدیریت جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شد. آمریکا برای این طرح بیش از ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کرد که چند صد برابر هزینه کشور‌های دنیا برای هزینه‌های نظامی در دنیاست.

وی بیان کرد: وجود سردار سلیمانی دست اجنبی را از رسیدن به هدفشان در خاورمیانه جدید کوتاه و به ایران، خاورمیانه و به تمام جهان خدمت کرد. امروز باید از نقاط قوت خودمان ازجمله در صنایع نظامی استفاده کرده و ضعف صنعت و اقتصاد کشور را برطرف کنیم.

به گزارش آنا، در ادامه این نشست حاضران سؤالات خود درباره جهان و اوضاع کشور را مطرح کردند و استاد جلسه به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته