دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1401 - 09:26
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردستان:

قشر جوان خود را در پیشرفت جامعه مسئول بداند

قشر جوان خود را در پیشرفت جامعه مسئول بداند
حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: قشر جوان باید خود را در برابر پیشرفت جامعه مسئول بداند و برای پیشرفت کشور به مبانی اسلامی، فرهنگ و سنت‌های ایرانی تکیه کند.
کد خبر : 823781

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زواره، حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی‌نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردستان در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید والامقام سپهبد سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره برگزار شد با تشریح اهمیت مقاومت و نقش آن در پیشرفت همه‌جانبه کشور اظهار کرد: قشر جوان باید خودشان را در برابر پیشرفت جامعه مسئول بدانند و برای پیشرفت کشور به مبانی اسلامی، فرهنگ و سنت‌های ایرانی تکیه کنند؛ چراکه الگوی غربی هیچ گاه مد نظر انسان‌های آزاده و آگاه جهان نیست؛ زیرا پیشرفتی که در غرب مشاهده می‌شود با استعمار و غارت کشور‌های دیگر صورت گرفته است.

وی افزود: ایستادگی مانند همه کار‌ها سختی‌هایی دارد؛ اما کسانی هم که تسلیم می‌شوند دچار سختی می‌شوند با این تفاوت که ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌ماندگی است.

**شهید سلیمانی انقلابی عملگرا و واقع‌گرا بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره نیز گفت: شهید سلیمانی انقلابی مخلص، مردمی، عملگرا و واقع‌گرا بود که اهل افراط و تفریط نبود و زمانی که منافع کشور را در مقابله با داعش در سوریه و عراق دید، جان‌برکف مقابل تروریست‌ها و آمریکایی‌ها ایستاد و نقش کلیدی در بیرون‌راندن داعش از عراق و سوریه ایفا کرد.

جواد طباطبائیان اضافه کرد: شهید سلیمانی فرمانده‌ای بود که خود را در اتاق فرماندهی محصور نکرد و در جنگ شبیه سرباز معمولی لباس پوشید و جنگید. این ویژگی سردار شهید به دوران دفاع‌مقدس محدود نبود، در دوران مبارزه با داعش در سوریه و عراق و در دوران جنگ اسرائیل علیه لبنان هم شبیه سرباز جنگید و به‌همین دلیل می‌خواست روی سنگ قبرش عنوان «سرباز» و نه سردار را بنویسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته