دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1401 - 20:16
مخبر در حاشیه نماز جمعه تهران:

مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند

مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و اگرچه زیر بار هجمه‌های سنگین رسانه‌ای از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل‌های جوان آمال دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر : 831308

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه نماز جمعه امروز تهران چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی دوباره برای همدلی و اتحاد همه اقشار و گروه‌ها خواند و از همه مردم دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان دهند.

وی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را دورانی شگفت انگیز برای همراهی مردم و حاکمیت خواند که با وجود همه توطئه‌های سهمگین دشمنان همچنان پابرجا و استوار مانده و همین پیوند دیرین همواره موجب شکست جهان سلطه و رمز پایداری این کشور در این منطقه پر آشوب بوده است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره محاسبه غلط دشمنان درباره واقعیت‌های ایران، تصریح کرد: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و امروز اگرچه زیر بار هجمه‌های سنگین رسانه‌ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل‌های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می‌سازند.

وی چشم انداز آینده ایران اسلامی را بسیار روشن توصیف کرد و افزود: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم خدادادی و نیروی انسانی آگاه و توانمند می‌توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته