دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1402 - 13:20
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

اسکان ۴ هزار و ۳۰۰ میهمان نوروزی در دانشگاه آزاد اصفهان

اسکان ۴ هزار و ۳۰۰ میهمان نوروزی در دانشگاه آزاد اصفهان
دبیر ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: نزدیک به ۴ هزار و ۳۰۰ میهمان نوروزی در قالب ۸۸۱ خانوار در این دانشگاه اسکان داده شدند.
کد خبر : 840294

محمدرضا مولایی دبیر ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در اصفهان با تشریح چگونگی پذیرایی از میهمانان نورزوی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: واحد اصفهان در ایام نوروز میزبان نزدیک به ۴ هزار و ۳۱۱ نفر در قالب بیش از ۸۸۰ خانوار از سراسر کشور بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در راستای اجرای بخشنامه ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تأمین آسایش، آرامش و فراهم ساختن روز‌هایی سراسر شاد و خاطره‌انگیز در دیار باشکوه نصف جهان برای میهمانان نوروزی با تشکیل ستاد اسکان و برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی منسجم از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین‌ سال جاری، میزبان خانواده بزرگ استادان و کارکنان دانشگاه بود.

دبیر ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و سایر مسئولان ذی‌ربط و تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد اسکان نوروزی و روابط عمومی بیان کرد: امسال در روز‌های ابتدایی تعطیلات نوروزی از اول تا چهارم فروردین‌ماه شاهد بیشترین آمار درخواست اسکان از سوی همکاران دیگر واحد‌های دانشگاهی بودیم که با تمهیدات اندیشیده شده، وظیفه خدمت‌رسانی به میهمانان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

مولایی عنوان کرد: امسال با تجهیز و به‌روزرسانی مجموعه مهمانسرا و ساختمان خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۱۰ سوییت و ۸۸ اتاق، سعی شد ساعات خوشی برای مهمانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته