دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1402 - 16:07
فرمانده سپاه ناحیه رامسر:

دانشگاه آزاد کمک‌رسان خوبی به هسته‌های علمی سپاه است

دانشگاه آزاد کمک‌رسان خوبی به هسته‌های علمی سپاه است
محمدرضا خمسیه گفت: مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در حوزه‌های علمی کمک‌رسان خوبی به هسته‌های علمی سپاه باشد.
کد خبر : 849590

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه ناحیه رامسر در دیدار همت محمدنژاد  سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر اظهار کرد: شهرستان رامسر یکی از شهر‌های علمی در استان مازندران با هفت واحد و مرکز دانشگاهی است و دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل برخورداری از استادان و اعضای هیئت علمی مجرب، امکانات و تجهیزات علمی و آزمایشگاهی مناسب همواره به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های محوری در رامسر به شمار می‌رود.

وی آمادگی این نهاد را برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های سپاه در حوزه توسعه علمی و پژوهشی بر مبنای تحقیق و پژوهش است که بدون شک مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در حوزه‌های علمی کمک‌رسان خوبی به هسته‌های علمی سپاه باشد.

همت محمدنژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر نیز گفت: مجموعه بزرگ این واحد دانشگاهی به‌عنوان یک مجموعه انقلابی، خود را عضوی از بسیج و سپاه می‌داند و همواره تلاش می‌کند تا در تحقق آرمان‌های راه شهدا و بسیج نقش سازنده و تأثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش آنا، این دیدار با حضور محسن خاک نژاد مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رامسر در سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته