دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1402 - 09:34

بار تیم نکونام را همان بازیکنان قبلی به دوش می‌کشند/ استقلال و خرید‌های نا امیدکننده

بار تیم نکونام را همان بازیکنان قبلی به دوش می‌کشند  استقلال و خرید‌های نا امیدکننده
خریدهای جدید استقلال در 2 بازی ابتدایی این تیم کار چندان خاصی انجام نداده و بار این تیم را همان بازیکنان فصل گذشته به دوش می‌کشند.
کد خبر : 864026

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال فصل نقل و انتقالات را خوب پشت سر نگذاشت و حالا کار این تیم به جایی رسیده که حتی بازیکنانی هم که خریداری شده‌اند یکی یکی از جمع آبی پوشان جدا می‌شوند.

نکته عجیب‌ اینجا است که برخی از خرید‌های استقلال هم یکی از یکی مصدوم‌ترند! مهرداد محمدی در همان ابتدای ورودش به این تیم آسیب دید و خیلی‌ها  که او را بهترین خرید استقلال می‌دانستند دیدند که در هر دو بازی اول استقلال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت که البته توفیق چندانی هم نداشت و حتی مقابل ملوان یک فرصت عالی را هدر داد.بعد از محمدی نوبت به آرمین سهرابیان رسیده که مصدوم شود و سه چهار بازی را از دست بدهد. او در بازی قبل استقلال مقابل ملوان حضور نداشت و برای بازگشت به میادین در روز دربی تلاش می کند.

ایمان سلیمی دیگر خرید استقلالی‌ها است که مقابل ملوان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، از سامان تورانیان نیز خبری نیست و آریا برزگر هم راه نساجی را در پیش گرفت و جدا شد.در مجموع باید گفت خرید‌های استقلال تا امروز هیچ کار خاصی برای این تیم نکرده و نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. این در حالی است که استقلال مهره‌های زیادی را از دست داده و به شهادت همه کارشناسان فصل نقل و انتقالات خوبی را سپری نکرده است.

در واقع بار استقلال را همچنان بازیکنان فصول گذشته این تیم به دوش می‌کشند و باید دید آیا در فرصت باقیمانده باشگاه می‌تواند یکی دو بازیکن خوب و تاثیرگذار را جذب کند یا نه؟

در مجموع هنوز از خرید‌های جدید استقلال آبی گرم نشده است و باید دید آیا آن‌ها می‌توانند در بازی‌های حساس آینده از جمله دیدار با سپاهان بالاخره برای تیمشان کاری انجام می‌دهند یا نه؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته