دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته از ۵ شهریور

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته از ۵ شهریور
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریورماه خبر داد.
کد خبر : 864909

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بلندی رئیس دانشگاه علمی کاربردی افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ شهریورماه ادامه دارد.

وی گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: در پذیرش پیش‌رو باتوجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر مجموعا در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نموده است.

بلندی گفت: ایجاد تحول در آموزش‌های شغلی و اجرای درست آن در کشور، نیازمند تغییر نگاه به آموزش به گونه‌ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته