دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارسال پستی روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه

ارسال پستی روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه
شبکه پستی کشور با ارسال روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه عملکرد بی‌نظیری داشته است.
کد خبر : 866265

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع پستی گذرنامه با حضور در اداره کل گذرنامه با حیدری سیرت رئیس اداره صدور گذرنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.

عملکرد بی‌نظیر شبکه پستی در ارسال گذرنامه‌های زیارتی

حیدری سیرت در این دیدار از عملکرد بی‌نظیر شبکه پستی کشور در ارسال گذرنامه‌های زیارتی اربعین ابراز رضایت کرد و از تلاش کارکنان شبکه به‌ویژه کارکنان دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه که به صورت شبانه‌روزی، فرایند قبول و آماده‌‌سازی مرسولات حاوی گذرنامه‌های زائران اربعین حسینی را برای ارسال به سراسر کشور به عهده دارند، قدردانی کرد.  

جنتی عطائی نیز از همکاری و تعامل حوزه صدور گذرنامه با شرکت ملی پست در راستای ارائه خدمت به زائران حسینی تشکر و قدردانی کرد.

در جریان این دیدار، مدیرکل پست استان تهران از دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه با هدف ارزیابی از فرایند قبول گذرنامه‌های صادره بازدید و با خداقوت به کارکنان این دفتر پستی با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ تمامی مرسولات حاوی گذرنامه‌های زیارتی در اداره کل گذرنامه تهران صادر می‌شود، در ادامه در دفتر پستی مستقر در این اداره کل قبول و برای ارسال به سراسر کشور به مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور ارسال خواهد شد.

ارسال روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه از طریق پست

محمدمهدی پیشقدم، مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور هم با اشاره به اینکه روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه از طریق شرکت ملی پست ارسال می‌شود، بیان کرد: مرکز پاسخگویی برای دریافت گذرنامه اربعین از ۱۰ روز گذشته در مرکز پست چهارراه لشکر راه‌اندازی شد. افرادی که بلیت سفر به کربلا دارند و یا زودتر می‌خواهند به این سفر زیارتی اعزام شوند، برای دریافت گذرنامه مراجعه می‌کنند.

وی اظهار کرد: به محض دریافت گذرنامه‌ها از اداره تلاش می‌کنیم برای مرکز استان‌ها طی ۴۸ ساعت و سایر شهرستان‌ها حداکثر تا ۷۲ ساعت به دست صاحبان آن می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته