دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیائی در بازدید از هاب پستی غرب کشور تاکید کرد؛

لزوم نظارت حداکثری بر «فرآیند‌های پستی»

لزوم نظارت حداکثری بر «فرآیند‌های پستی»
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از هاب پستی غرب کشور بر نظارت حداکثری بر فرایند‌های پستی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
کد خبر : 867914

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ محمود لیائی در جریان سفر به استان همدان از هاب پستی غرب کشور بازدید و خواستار توسعه مرکز تجزیه و مبادلات پست استان شد. 

لیائی با اشاره به رشد و توسعه تجارت الکترونیک افزود: برای شبکه پستی که به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان در جامعه فعالیت می‌کند، تلاش مستمر بر ارتقای کیفیت خدمات برای ماندگاری در بازار باید همواره مدنظر باشد. 

وی با اشاره بر رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی و استقبال روز افزون مشتریان از این نوع فروشگاه‌ها بر لزوم بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند انبارداری و لجستیک تاکید کرد و گفت: با اجرای این مهم سرعت، دقت و کیفیت اجرای فرایند‌ها افزایش می‌یابد.

بازدید از پست همدان و بین النهرین در راستای بررسی فرایند‌های اجرایی و عملیاتی، دیدار و گفت‌وگو با کارکنان و مشتریان و بازدید از مهمانسرا‌های پست استان از جمله دیگر برنامه‌های رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست طی این سفر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته