دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زارع پور عنوان کرد؛

لزوم به‌کارگیری فناوری‌های جدید در قبول و توزیع مرسوله‌های پستی

لزوم به‌کارگیری فناوری‌های جدید در قبول و توزیع مرسوله‌های پستی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید در تمام مراحل پستی از قبول مرسوله تا توزیع در کشور از فناوری‌های جدید استفاده کنیم تا از این طریق دقت و سرعت کار را بالا ببریم.
کد خبر : 872506

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: باید در تمام مراحل پستی از قبول مرسوله تا توزیع در کشور از فناوری‌های جدید استفاده کنیم تا از این طریق دقت و سرعت کار را بالا ببریم و مردیم با خیال راحت از خدمات پستی استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توضیح داد: با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز نوآوری اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

زارع پور افزود: در دو استان کشور به صورت آزمایشی مردم می‌توانند زمان تحویل بسته را انتخاب کنند. امیدواریم در دولت سیزدهم مردم بتوانند در بازاه‌های زمانی چند دقیقه‌ای تحویل بسته‌های پستی خود را انتخاب کنند.

وی درخصوص رقابت میان شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده خدمات پستی و شرکت ملی پست گفت: رقابت همیشه باعث افزایش کیفیت خدمات و هزینه شده است. شرکت ملی پست هم باید بتواند در این عرصه با اپراتور‌های پستی بخش خصوصی رقابت کند. امیدوارهستیم با توجه به کیفیت خدمات شرکت ملی پست بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته