دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1402 - 16:27

دانشگاه آزاد میزبان نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری هرمزگان

دانشگاه آزاد میزبان نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری هرمزگان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد.
کد خبر : 881835

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشستی با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری ادارات و سازمان‌های این استان در واحد بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: این دانشگاه بزرگ‌ترین مجموعه و مؤسسه آموزش عالی است که باید همه توان خود را برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه به‌کار گیرد و شایستگی خود را در این بخش نیز به اثبات برساند.

وی افزود: حضور مسئولان، رؤسای ادارات و سازمان‌های استان هرمزگان و حضور مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه نشان از مهم بودن این رویداد علمی و پژوهشی است.

چگونگی برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری هرمزگان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز آمادگی این واحد دانشگاهی را برای برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه اندیشیده و  مقرر شده با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه هرمزگان این نمایشگاه آماده‌سازی و در اختیار ادارات و سازمان‌های متقاضی شرکت در نمایشگاه استان هرمزگان قرار گیرد.

شهلا پاسلار با بیان اینکه این نمایشگاه ۱۱ آذر آغاز و ۱۳ آذر به پایان می‌رسد، اضافه کرد: افتتاح این نمایشگاه ساعت ۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲ است و مراسم اختتامیه و تجلیل از غرفه‌داران و پژوهشگران برتر نیز ۱۳ آذر برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری سایر حوزه‌های دانشگاه بتوان نمایشگاهی درخور توجه و شایان تجلیل برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته