دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با همکاری خانه معدن ایران و مدیران عامل شرکت‌های معدنی؛

رویداد حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

رویداد حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد
نخستین رویداد حمایت از پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی در بخش معدن با همکاری دانشکده‌های مدیریت و مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 883008

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد حمایت از پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی در بخش معدن با همکاری دانشکده‌های مدیریت و مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه مهدی مجیدپور، رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری گفت: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این جمع حاضر برای ایجاد همکاری‌های سازنده و پیشرفت رو به جلو گرد هم آیند.

وی ضمن قدردانی از حامیان برگزاری این نشست افزود: امروزه در دنیا آموزش‌ها، پژوهش محور و پژوهش‌ها مسئله محور هستند. باید تلاش کرد تا از تجارب بین‌المللی استفاده و خارج از نگاه‌های سنتی و بروکراتیک، به سمت دانشگاه‌های نوآور و کارآفرین حرکت کرد.

رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری همچنین حمایت از نسل‌های آینده کشور را گامی اساسی و مهم ذکر کرد و تأکید نمود: برگزاری این نشست با هدف فراهم آوردن زمینه ظهور و رشد استعداد‌های نسل‌های آینده کشور و همچنین ایجاد امید و انگیزه با رویکرد خیرخواهانه برای نسل جوان است.

مجیدپور همچنین همکاری دو دانشکده مدیریت و مهندسی معدن را آغازی برای همکاری‌های دوجانبه ذکر کرد.

داود ملاداوودی رئیس دانشکده مهندسی معدن نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این نشست، اعلام کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظرفیت بالایی برای رفع مشکلات صنعت دارد. وی همچنین همکاری تنگاتنگ دانشگاه و صنعت را برای شکوفایی بخش معدن کشور یک امر ضروری دانست و تأکید کرد: چنین همکاری‌هایی بین دانشکده‌های مختلف دانشگاه می‌تواند یک اقدام سازنده برای مسیر‌های پیشرو باشد.

در این نشست همچنین مهندس بهرامن، رئیس خانه معدن ایران، برگزاری این نشست را مهم و تأثیرگذار توصیف کرد و از دانشکده مدیریت برای برگزاری این نشست قدردانی کرد.

وی گفت: برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی طیف گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریت (مانند نوآوری، انتقال فناوری، اقتصاد، منابع انسانی، بازاریابی و ...) و همچنین بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج و فرآوری در حوزه معدن و صنایع معدنی را می‌توان با مساعدت شرکت‌های معدنی موردحمایت قرار داد و ورود افراد مستعد دانشگاهی به بخش معدن را تسهیل و تسریع کرد.

سخنرانی مدیران عامل برخی شرکت‌های معدنی و برگزاری پنل‌های پرسش و پاسخی بین دانشجویان، اساتید و صاحبان معادن از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

این نشست با حضور و همکاری اساتید دانشکده‌های مدیریت و مهندسی معدن، رئیس و هیئت‌مدیره خانه معدن ایران، مدیران عامل شرکت‌های معدنی، مدیرکل وزارت صمت و رئیس مرکز ایمینو و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته