دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1402 - 09:34
امام جمعه رشت تأکید کرد؛

ارتقای بهره‌وری در خدمت به مردم با ایده‌های نو و خلاقانه

ارتقای بهره‌وری در خدمت به مردم با ایده‌های نو و خلاقانه
آیت‌الله رسول فلاحتی گفت: استفاده از ایده‌های نوین و خلاقانه فرصت مناسبی برای ارتقای بهره‌وری در حوزه اجرا و ارائه خدمات به عموم مردم است.
کد خبر : 884003

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، حرکت جامعه به‌سوی رشد و تعالی را مستلزم روحیه نقادی و مطالبه گری نسل جوان دانست و اظهار کرد: استفاده از ایده‌های نوین و خلاقانه که در بخش‌های مختلف دانشگاهی تولید و ارائه می‌شود، فرصت مناسبی را برای ارتقای بهره‌وری در حوزه اجرا و ارائهٔ خدمات به عموم مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: دانشجو، قشر پویا با اراده و متفکر و سرمایه انسانی جامعه بوده و قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران از حضور جوانان پرشور است. دانشجویان صاحب ایده و اراده و آنانی که حرفی برای گفتن دارند را معرفی کنید تا بتوان از ظرفیت آنان در مراکز دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری استفاده کرد.

امام جمعه رشت دانشجویان را به تلاش برای دستیابی به طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه فراخواند و عنوان کرد: هیچ‌گونه نقصان یا فسادی در جامعه نباید از دید تیزبین و مطالبه‌گر دانشجوی امروز پنهان بماند.. باید در مسئله حل معضل پسماند، محیط‌زیست، دریا و اقتصاد دریا محور از دانشجویان و جوانان اهل علم و ایده و طرح استفاده شود. باید سطح آگاهی‌ها و مطالعات را بالا ببریم. مسئولان به دانشگاه و دانشگاهیان که مهد اندیشه، ایده و طرح هستند توجه ویژه کنند.

روحیه نقد گرایانه و تبادل اندیشه منشأ تحول در جامعه است

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز روحیه نقد گرایانه و تبادل اندیشه را منشأ تحول در جامعه دانست و گفت: در دو سال گذشته بیش از ۶۰۰ کرسی آزاداندیشی در واحد‌ها و مراکز مختلف این دانشگاه برگزار شده است. روحیه استکبارستیزی و حقیقت‌جویی خصلت جوانان و دانشجویان بوده و آنان همواره در طول تاریخ معاصر ایران روحیه استقلال‌طلبی داشته‌ و در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

واقعه ۱۶ آذر سال ۳۲ پیشگام جریان مقابله با استبداد داخلی استعمار بود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان نیز عنوان کرد: واقعه ۱۶ آذر سال ۳۲ به‌وضوح نشان داد که قشر دانشجو، پیشگام جریان مقابله با استبداد داخلی و زیاده‌خواهی استعمار است.

ارتقای بهره‌وری در ارائه خدمات به مردم با استفاده از ایده‌های نوین و خلاقانه

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی ادامه داد: روز دانشجو نماد مبارزه با استکبار و نماد آگاهی قشر جوان در شناخت راه درست و کنار زدن روایات انحرافی و انشاالله پیشرفت و تعالی جامعه باید به دست شما جوانان اتفاق بیافتد.

به گزارش آنا، این برنامه با تجلیل دانشجویان حائز رتبه‌های برتر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شامل ۱۶۲ نفر از فعالان فرهنگی در تشکل‌ها، کانون‌ها و ... و ۴۷ نفر از قهرمانان ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان گیلان، پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته