دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1402 - 12:58
هفته پژوهش و فناوری؛ (۵۶)

دنبال کشف و اختراع نو با رویکرد کاربردی در دانشگاه‌ها هستیم/ کمک از ایده‌ دانشمندان دنیا

دنبال کشف و اختراع نو با رویکرد کاربردی در دانشگاه‌ها هستیم  کمک از ایده‌ دانشمندان دنیا
استادتمام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تأکید بر اینکه دنبال کشف و اختراع نو با رویکرد کاربردی در دانشگاه‌ها هستیم تا در زمینه‌های علمی جهان عقب نمانیم، گفت: برای نوشتن یک برنامه جامع «پایتون» از ایده‌های اصولی و کاربردی دانشمندان دنیا کمک می‌گیریم.
کد خبر : 888629

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، داود دومیری گنحی در آیین اختتامیه مراسم هفته پژوهش و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: فضای علمی و آموزشی، یک جامعه را نجات دهد و دانشگاه آزاد اسلامی رتبه یک حوزه مهندسی مکانیک را کشور دارد.

وی اضافه کرد: هر دانشجو می‌تواند در حوزه علم و دانش و تحولات علمی با همت و تلاش خود همراه با علم روز جهان و حمایت وهمکاری استادان نخبه در موضوعات مختلف به دستاورد‌های علمی خوبی برسد.

استادتمام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: برای نوشتن یک برنامه جامع «پایتون» از ایده‌های اصولی و کاربردی دانشمندان دنیا کمک می‌گیریم؛ چراکه برای رسیدن به یک هدف نمی‌شود از مسیر مستقیم عبور کرد، بلکه لازم است از یک مسیر غیرخطی عبوری کنیم.

دومیری گنجی تأکید کرد: برای پویایی و تعالی مسائل علمی و پژوهشی و شکوفایی جامعه نباید انرژی منفی وارد کرد و نقش استادان در تبیین ایده‌های نو و ضروری اثرگذار است.

وی متذکر شد: دنبال کشف و اختراع نو با رویکرد کاربردی هستیم تا در زمینه‌های علمی جهان عقب نمانیم و تلاش خواهیم کرد منشی اثر در جامعه باشیم و در این راستا باید با جامعه علمی دنیا ارتباط علمی و پژوهشی داشته باشیم؛ بنابراین به انرژی مثبت نیاز داریم.

استادتمام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با گرامیداشت شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و با خون و جان خود فضای جامعه و محیط‌های علمی را مهیا کردند تا بتوانیم در آن تحصیل و مباحث علمی بیاموزیم.

به گزارش آنا، در آستانه شب سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و روز زن، مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سال ۱۴۰۲ با حضور داود دومیری گنجی، سید میرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، معاونان، استادان، مدیران دانشگاه و پژوهشگران برگزیده و با تجلیل از پژوهشگران برتر و انجمن‌های علمی این دانشگاه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته