دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگری: جنجالی در مجمع کمیته ملی پارالمپیک احساس نکردم/ وزیر قول کمک داد

کارگری: جنجالی در مجمع کمیته ملی پارالمپیک احساس نکردم  وزیر قول کمک داد
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: من جنجالی در مجمع کمیته ملی پارالمپیک احساس نکردم و برخی نظرات‌شان خاص بود.
کد خبر : 889982

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، غفور کارگری در حاشیه برگزاری مجمع کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: مجمع خوبی بود و براساس برنامه‌ریزی که صورت گرفته بود برنامه‌ها صد در صد اجرا شد. ما باید افرادی را به مجمع معرفی می‌کردیم، مثل خزانه‌دار، مسئول مبارزه با پولشویی و همچنین یکسری مصوبات نیاز داشتیم برای تسهیل روند کار‌های مربوط به پارالمپیک در فدراسیون‌ها و امور ورزشکاران. مباحث ارزشمندی مطرح شد و برخی دوستان نظرات‌شان را اعلام کردند. من جنجالی احساس نکردم و نظرات بیان شد. برخی نظرات‌شان خاص بود.

رئیس کمیته پارالمپیک در پاسخ به سوالی درباره جداسازی رشته‌های پارالمپیکی از فدراسیون‌ها گفت: جداسازی رشته‌های ورزشی از فدراسیون‌های تک رشته‌ای نیاز به بررسی دارد. من از ابتدا روی این بحث نظراتی داشتم. در حال حاضر که چند سالی است امر جداسازی رشته‌های ورزشی پارالمپیکی در ۴، ۵ رشته از فدراسیون جانبازان به فدراسیون‌های مربوطه انجام شده، تجربه خوبی بدست آمده که ادامه کار مثبت است یا باید بازنگری کنیم. در این خصوص الزامات بین‌المللی هم داریم، ولی مجامع بین‌المللی تقریبا این کار را به فدراسیون‌های خودشان واگذار کرده‌اند. ما می‌توانیم بازنگری کنیم. همانطور که اطلاع دارید یکی از رشته‌ها دوباره به فدراسیون جانبازان برگشت، ولی برخی از رشته‌ها، فدراسیون جهانی‌شان اجازه نمی‌دهد که از بخش مربوطه جدا شوند.

کارگری خاطرنشان کرد: قرار است طبق مشورت وزیر ورزش با مجلس، گروهی تشکیل شود تا موضوع به طور اساسی‌تر بررسی شود. تأکید وزیر ورزش و همینطور بنده است که تا بررسی کار با قدرت در فدراسیون‌های مربوطه انجام شود. وزیر قول دادند تا نسبت به مشکلات اعتباری و زیرساخت‌های فدراسیون‌های تک رشته‌ای کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته