دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1402 - 13:22

بازدید رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد نجف‌آباد از مدارس سما

بازدید رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد نجف‌آباد از مدارس سما
مدارس سما میزبان رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بودند.
کد خبر : 891033

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدارس سما میزبان رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بودند.

شهلا روزبهانی، معاون امور مدارس سمای نجف‌آباد در این بازدید گزارشی از عملکرد چهار ماه سال تحصیلی جدید ارائه و با اشاره به افتخارآفرینی این مدارس ازجمله کسب رتبه نخست ارزیابی فرهنگی بین مدارس سمای کشور و کسب ۱۲ رتبه برتر در جشنواره«من امانتدارم» اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، ارتباط و تعامل سما با دانشگاه را از نقاط قوت مجموعه برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز از معاون امور مدارس، مدیران ستادی و مدیران مدارس تجلیل و از همراهی و مساعدت دانشگاه با مدارس سما در رفع موانع احتمالی موجود در مسیر پیشرفت مدارس خبر داد.

فرید نعیمی افزود: همه با هم باید در راستای بهتر شدن مجموعه قدم برداریم. تاکنون همگی به‌صورت یک تیم حرفه‌ای عمل کرده‌ایم و امیدواریم همچنان هر کسی در جای خود وظایفش را به نحو احسنت انجام دهد.

سیدحمیدرضا میرطاووسی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز با اشاره به رابطه تنگاتنگ بین دانشگاه و سمای نجف‌آباد گفت این ارتباط قطعاً باعث موفقیت و پیشرفت مدارس بوده و در آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش آنا، در حاشیه این نشست، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از گلخانه آموزشی دبستان پسرانه سما دوره دوم، هنرستان دخترانه تربیت‌بدنی و بخش اداری حوزه معاونت سما بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته