دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1402 - 11:33

ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره محفل ادبی قوچان؛ ۱۲ اثر پذیرفته شد

ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره محفل ادبی قوچان؛ ۱۲ اثر پذیرفته شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان از ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره محفل ادبی شهرستان قوچان خبر داد و گفت: در نهایت تعداد ۱۲ اثر در بخش‌های مختلف توسط کمیته داوری انتخاب شد.
کد خبر : 892258

محمود حق‌بجانب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین محفل ادبی شهرستان قوچان در چهار بخش «قوچان انقلابی»، «قوچان زیبا»، «تا صبح ظهور» و «بخش آزاد» در محل تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان اضافه کرد: این محفل ادبی مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و شعرا و نویسندگان دارای ذوق و اندیشه‌های نو و جوان، آثار پرارزش خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که از بین ۱۲۰ اثر واصله تعداد ۱۲ اثر در بخش‌های مختلف توسط کمیته داوری انتخاب و به صاحبان این آثار جوایزی اهدا شد.

ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره محفل ادبی شهرستان قوچان؛ ۱۲ اثر پذیرفته شد

به گزارش آنا؛ با تلاش حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق امام جمعه شهرستان قوچان روز ۳۰ دی به مناسبت مقاومت مردم این شهرستان در مقابل عوامل شاه معدوم و شهادت دو تن از یاران انقلاب اسلامی یعنی «شهید محمدحسین کریمی و شهید علی غلامیان» به روز قوچان نامگذاری شده و همه‌ساله در این روز محافل و مجالس مختلفی برگزار می‌شود.

نخستین محفل ادبی شهرستان قوچان هم به مناسبت «روز قوچان» و با هدف پاسداشت مقام شهدا، مشاهیر، بزرگان شهرستان و لهجه و گویش و بخش‌های اعلامی دیگر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته