دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی کشوری

ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی کشوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از ارتقای رتبه این دانشگاه در ارزیابی کشوری خبر داد.
کد خبر : 893927

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ارتقای رتبه این دانشگاه در کشور خبر داد و اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ آزاد اسلامی با توجه به محور‌های سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی این دانشگاه و با هدف اعتلای جایگاه واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انجام شد.

وی اضافه کرد: در راستای رتبه‌های ۲۶گانه واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه، براساس شاخص‌های زیرساختی شرایط احراز شده در حوزه‌های مختلف، تصویب در شورای معاونان و
تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ارزیابی عملکرد  سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، واحد‌های دانشگاهی شهرکرد، بروجن و فارسان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری بین واحد‌های دانشگاهی پیدا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه توضیح داد: در ارزیابی به عمل آمده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن موفق شد براساس اعطای سه رتبه حرکت در مسیر رشد از رتبه دانشگاهی ۲۴ به ۲۰ ارتقاء پیدا کند. همچنین واحد فارسان از رتبه دانشگاهی ۲۳ به ۲۱ صعود یافت.

رحیمی، کارآمدی، افزایش تعداد مقالات علمی ـ پژوهشی، درآمد‌های غیرشهریه‌ای، توسعه مدارس ابتدایی سما، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری برون‌دانشگاهی، الهام‌بخشی و ارتقای جایگاه بین‌المللی، افزایش بهره‌وری و پایداری اقتصادی، تحول در فرهنگ سازمانی و ارتقای تربیت اخلاقی. فرهنگی و هویتی را از ملاک‌های ارزیابی در رتبه‌بندی واحد‌های دانشگاهی کشور عنوان کرد.

وی از رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری خواست تا با تلاش در ارتقای عملکرد واحد خود و حرکت در مسیر رشد به جامعه دانشگاهی خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته