دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1402 - 13:21
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

ضرغامی: مسی چند میلیون برای اسم خود و چند ده میلیون دلار برای تبلیغ سعودی‌ها می‌گیرد

ضرغامی: مسی چند میلیون برای اسم خود و چند ده میلیون دلار برای تبلیغ سعودی‌ها می‌گیرد
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: می‌گویند چرا شما مثل تبلیغات مسی انجام نمی‌دهید، مسی چند میلیون دلار برای اسم خود می‌گیرد و چند ده میلیون دلار برای توزیع آن در فضای مجازی می‌گیرد. ما در ایران آه نداریم با ناله سودا کنیم.
کد خبر : 894120

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه ۴ روزه گردشگری از ۲۳ بهمن آغاز می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه این دوره گسترده تر، جذاب‌تر و شیرین‌تر از دوره‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: می‌گویند چرا شما مثل تبلیغات مسی انجام نمی‌دهید، مسی چند میلیون دلار برای اسم خود می‌گیرد و چند ده میلیون دلار برای توزیع آن در فضای مجازی می‌گیرد. ما در ایران آه نداریم با ناله سودا کنیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اضافه کرد: شنیدم صادق بوقی یک ویدئو درست کرده و مردم را دعوت کرده به غرفه گیلان بیایند؛ حتما تاثیراتش از او در استان گیلان بیشتر است؛ ما جلوی او را نمی‌گیریم و تشکر هم می‌کنیم.

ضرغامی با بیان اینکه برخی ها خیلی علاقه دارند گردشگری زیارتی را جدا کنند و حتی سخت شان است بگویند گردشگری و تاکید می کنند بگویید زائر؛ من این را قبول ندارم، اضافه کرد: حضرت آقا چند وقت قبل که به اسفراین تشریف برده بودند و از ارگ مشهور دوره ساسانی بازدید کردند، جمله بسیار مهمی در آنجا بیان کردند و آن جمله این بود که چرا شما تبلیغ نمی‌کنید که مردم و گردشگران بیایند و از این بنای قابل افتخار تمدنی ما بازدید کنند.

وی افزود: آمار ما نشان می‌دهد همین الان هم کسانی که به زیارت می‌روند در طول روز که وقتشان را تقسیم می‌کنند یک وقت محدودی برای زیارت در نظر می‌گیرند بقیه وقتشان را می‌خواهند به سیاحت و تفریح بروند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: مردم که به زیارت امامزاده می روند در اطراف امامزاده مناطق گردشگری و خوش آب و هوا و ظرفیت های بالای گردشگری وجود دارد؛ سیاحت و زیارت با هم ممزوج شده است؛ نباید آنها را از هم جدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته