دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رشیدی: خطیر باید تعامل کند و نکونام هم بداند مدیرعامل در جایگاه بالاتر از اوست/ هوادار نباید شاهد اختلاف درون خانوادگی باشد

رشیدی: خطیر باید تعامل کند و نکونام هم بداند مدیرعامل در جایگاه بالاتر از اوست  هوادار نباید شاهد اختلاف درون خانوادگی باشد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: سرمربی و مدیرعامل استقلال نباید اجازه دهند مسائل درون خانوادگی درز پیدا کند.
کد خبر : 894873

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه با وجود اختلاف نظری که جواد نکونام با علی خطیر داشت اولین بازیکن خارجی جذب شد و کاپیتان تیم ملی ازبکستان به استقلال پیوست، اظهار کرد: وقتی دو نفر که در سطح اول تیم استقلال هستند و مسئولیت‌های مهمی دارند با یکدیگر نمی‌سازند، تیم به مشکل می‌خورد. علی خطیر باید سرمربی تیم تعامل داشته باشد و جواد نکونام هم باید بداند مدیرعامل در جایگاهی بالاتر از اوست. هر دو موظف هستند تا جوابگوی میلیون‌ها هوادار باشند.  

صدر جدول از دست نرود

وی ادامه داد: حالا که مدیریت باشگاه توانسته با چند اسپانسر به توافق برسد و حمایت مالی از تیم صورت می‌گیرد، مشکلات حل خواهد شد. وظیفه خطیر رساندن پول به باشگاه است و نکونام هم باید مسئولیت‌های فنی را برعهده بگیرد. اگر به اختلاف ادامه دهند به ضرر تیم و طرفداران است. کسانی که در سرما و گرما تیم را حمایت می‌کنند حق‌شان نیست شاهد اختلاف درون خانوادگی سرمربی و مدیرعامل باشند. اختلافاتی که پیش از شروع فصل وجود داشت این تصور را ایجاد کرده بود تیم به مشکل می‌خورد و حالا که در صدر قرار دارد، نباید این جایگاه به خاطر اختلاف سرمربی و مدیرعامل از دست برود. باید قدر این جایگاه را دانست و تعامل بین هر دو نفر باشد تا تیم از موقعیت خوبی که دارد استفاده کند.

اختلافات خانوادگی به بیرون درز نکند

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه جواد نکونام گفته بود پرسپولیس ملی‌پوش قطر را جذب کرده در حالی که این بازیکن ملی‌پوش نیست ولی جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان است، عنوان کرد: جواد نکونام با وجود اینکه چندین سال است در لیگ برتر سرمربی است ولی آن قدر تجربه ندارد و جوان است، احتمال آنکه اشتباهاتی بکند وجود دارد. نمی‌دانم چه بگویم و چه توضیحی درباره برخی مسائل بدهم. توصیه می‌کنم نکونام تمرکز خود را روی تیمش بگذارد، خطیر هم به دنبال آن باشد تا بهترین شرایط مالی و تشکیلاتی را برای استقلال فراهم کند. سرمربی و مدیرعامل استقلال نباید اجازه دهند مسائل درون خانوادگی درز پیدا کند و در رسانه‌ها نسبت به هم موضع داشته باشند و حرف‌های‌شان را به هم بزنند. جلسه‌ای بگذارند و اختلافات را آنجا کنار بگذارند.

هدف نکونام و خطیر مشترک است

رشیدی تأکید کرد: صحبت کردن در رسانه‌ها باعث می‌شود تا اختلافات بیشتر شود و نباید در رسانه‌ها به دنبال یارکشی باشند. جبهه‌گیری علیه یکدیگر باعث می‌شود تا شرایط بدتر شود. جواد نکونام و علی خطیر هدف یکسانی دارند و هر دو می‌خواهند استقلال به قهرمانی برسد. نمی‌خواهد در صحبت‌های خود به شکلی حرف بزنند که دیگری را مقصر معرفی کنند. هر دو برای تیم زحمت می‌کشند و هر اختلافی دارند نباید به بیرون درز کند. می‌توانند در جلسه مشترک با یکدیگر، اختلافات را حل کنند و اصلاً لازم نیست شرایطی ایجاد شود تا هواداران مقابل ساختمان باشگاه بروند، چون این کار هم به سود تیم نیست. جای هوادار در تمرینات و ورزشگاه است و البته در فضای مجازی هم می‌تواند حامی تیمش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته