دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اوسمار: رابطه خوبم با بازیکنان دلیل سرمربی‌شدنم نیست/ با بردن و بازی خوب فشار هوادار را می‌توان کم کرد

اوسمار: رابطه خوبم با بازیکنان دلیل سرمربی‌شدنم نیست  با بردن و بازی خوب فشار هوادار را می‌توان کم کرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما شانس هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد.
کد خبر : 896846

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اظهار کرد: نیمه اول بازی یکی بود و آلومینیوم فضا پیدا کرد برای حمله کردن. ما شانس داشتیم که تبدیل به گل نشد.بین نیمه با صحبت هایی که با بچه ها داشتیم می توانستیم موقعیت خلق کنیم اما نشد و حریف از فرصت استفاده کرد و یک گل زد. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا نقاط حمله خود را قوی کنیم و شانس ها تبدیل به گل شود.

وی در خصوص اینکه چطور شد که او را به عنوان سرمربی انتخاب کرده اند و گفته می شود به دلیل رابطه خوب بازیکنان با وی این تصمیم گرفته شده، افزود: من به تصمیم باشگاه احترام می گذارم. یکسری آدم حرفه ای در این باشگاه کار می کنند. رابطه خوب من با بازیکنان پرسپولیس هیچ ربطی به ارتباط صمیمی ام با بازیکنان ندارد. انتخاب من به خاطر این بوده یک فصل و نیم نزدیک تیم بودم و می خواستیم همان کار را ادامه دهیم. به نظر من سوال را باید از هیئت مدیره و یا مدیرعامل بپرسید.

اوسمار در خصوص دلیل تمرین ذخیره ها بعد از بازی و اینکه به نظر قصد داشت آنها تنبیه کند، این کار را کرد، گفت: هیچ ربطی به تنبیه بازیکنان نداشت و از بازیکنان راضی بودم. طبق برنامه قبلی که بچه ها باید گرم می کردند این خواسته را از برخی بازیکنان داشتم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فکر می کند این تیم در نیم فصل دوم تقویت شده یا خیر عنوان کرد: همان طور که می دانید پنجره پرسپولیس بسته بود امیدوار بودیم که در آخرین لحظه باز شود و حتی برخی بازیکنان را هم آوردیم اما نشد که از آنها استفاده کنیم. در در این بازی آپشن هایی که برای انتخاب داشتیم کمتر از بازی نیم فصل اول بود. نیم فصل دو بازیکن خوب خود سرلک و عمری را از دست دادیم و هیچ نتوانستیم برای این بازی کسی را اضافه کنیم. این دیدار دیگر گذشت و باید باشگاه همه سعی کند تا مقابل تراکتور همه را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد اشتباهات فردی بازیکنان بعد از جام ملت های آسیا اظهار کرد: راجع به همین سه بازیکن ملی پوش را می گویید؟ ما قبل از اینکه بچه ها به ما اضافه شوند چند روز به آنها استراحت دادیم چون بعد از حذف در آسیا همه ناراحت بودند. در دو جلسه ای که با ما تمرین کردند به نظرم این اشتباهات فردی ربطی به ناراحتی آنها نداشت و این طور نبود.

اوسمار در مورد اینکه پرسپولیس همیشه در فوتبال مالکانه سرامد بوده و این روش ادامه خواهد داشت، گفت: من بخشی از اکپیپ گل محمدی بودم و در پرسپولیس همه با هم کار می کنند و می دانید که در نیمه دوم تیم آلومینیوم یک شانس هم مقابل ما نداشت قبل از اینکه گل را بزنند. ما همیشه دنبال این هستیم کار را بهتر کنیم و اکنون می خواهیم بهتر شویم. مالکیت توپ چیزی هست که بتوانیم نتیجه را به نفع خود کنیم. هدف این است تیمی که مالکیت داشته باشد پیروز می شود.

وی در مورد اینکه با این شکست فشار هواداران به او بیشتر می شود و برای آینده چه برنامه ای دارد، گفت: تیم های بزرگ دنیا همیشه فشار رویشان هست و پرسپولیس هم یکی از همین تیم هاست. تنها چیزی که می تواند این فشار را خوب کند بازی خوب و نتیجه گرفتن و بردن است. می خواهم به هواداران بگویم بازی کردن و صددرصد گذاشتن آنها در بازی و از جان مایه گذاشتن هیچ وقت کم نخواهند گذاشت. باید به خودمان بیایم و انرژی خود را برای بازی بعدی بگذاریم. متاسفانه در بازی بعدی هم هواداران خود را نخواهیم داشت . اگر بودند به ما خیلی می توانستند کمک کنند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد غیبت پورعلی گنجی در ترکیب ادامه داد: راجع به مرتضی خیلی می توان حرف زد. در نیم فصل اول جای خالی مرتضی پورعلی گنجی و یاسین و وحید امیری را حس کردیم. در تیم ملی هم جای خالی او احساس شد. هم بازیکن خوبی است هم رهبری خوبی در تیم دارد. طبق گذشته ها که هر کسی این مصدومیت را داشته خیلی سخت است که این فصل به تیم برگردد. مرتضی را همیشه در کنار خود داریم و برخی در تمرین هست. خیلی دوست داشتم که او را کنار خودمان داشتیم اما باید واقعیت ها را ببینیم. البته کنعانی زادگان و گولسیانی امروز خیلی خوب بودند. امیدوارم پورعلی گنجی هر چه زودرت سلامتی اش را بدست بیاورد.

وی در مورد جذب بازیکنی مثل ارونوف تاکید کرد: هر چه بازیکنان با کیفیت بیاوریم تیم قوی تر می شود. یک تیم خوب وقتی هست که درون خودش هم قوی باشد. ارونوف هم یک بازیکن جوان و با کیفیت است. فوتبال هم یک بیزینس است که در این بیزینس پرسپولیس نباید عقب بیفتد.

سرمربی سرخپوشان در پایان گفت: ما در نیم فصل یک محدودیتی داریم برای گرفتن بازیکنان. این موضوع شاید به خیلی از تیم ها آسیب زده باشد. ما خیلی دنبال این بودیم که گلر دوم بگیریم اما در حال سرچ هستیم اما اگر قرار باشد بازیکنی بیاوریم که بازی نکرده باشند همین بازیکنانی که داریم خوب هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته