دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1402 - 13:16
در گفت‌وگو با آنا؛

سردار شریف: مشارکت حداکثری در انتخابات تیغ دشمنان را کُند می‌کند

سردار شریف: مشارکت حداکثری در انتخابات تیغ دشمنان را کُند می‌کند
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر به دشمن پیامی مبنی بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مخابره شود حتماً تیغ توطئه‌های دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران کُند خواهد شد.
کد خبر : 899213

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دارند و از سوی دیگر امام راحل مبانی دینی و مذهبی را برای اصل مشارکت مردم مطرح کرده‌اند که ضروری است در این ایام رسانه‌ها به آنها بپردازند و برای مردم به خوبی تبیین کنند.

وی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نقش مهمی در تحکیم انسجام و وحدت ملی کشور دارد و نشان می‌دهد با وجود اینکه بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی گذشته و با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی اما همچنان مردم پشتیبان این نظام هستند و هیچگاه اجازه نمی‌دهند وحدت و انسجام ملی دستخوش مشکلات مقطعی و زودگذر شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم کلیت نظام و ولایت فقیه را قبول دارند، اظهار کرد: امنیت ملی و جلوگیری از هرج و مرج یکی از مطالبات جدی مردم است و الحمدلله تا به امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که از آن بهره‌مند است، اجازه ناامنی و هرج و مرج را نداده و دشمنان را در پیشبرد پروژه‌های ناامن‌کننده مأیوس کرده است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم این اقتدار حفظ شود و امنیت برقرار باشد و هرج و مرج به وجود نیاید باید در انتخابات حضور پرشور و حداکثری داشت و باور داشته باشیم که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی برگرفته از خواست مردم، مشارکت مردم و به پشتوانه حضور مردم است، پس بر همه ما واجب است از امنیت مردم‌پایه حفاظت و صیانت شود.

شریف اظهار کرد: اگر به دشمن پیامی مبنی بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مخابره شود حتماً تیغ توطئه‌های دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران کُند خواهد شد و از سوی دیگر وحدت کشورمان را تقویت خواهد کرد. 

وی گفت: موضوع مهم دیگر که باید به آن توجه شود مربوط به انتخاب فرد اصلح هست؛ در کنار مشارکت بالا اگر فردی شایسته و لایق انتخاب شود قطعاً بسیاری از مشکلات امروز کشور اعم از معیشت و بیکاری حل خواهند شد. سرمایه‌های انباشته بسیاری مانند سرمایه جغرافیایی، نیروی انسانی و منابع طبیعی بسیار در کشور وجود دارند که با انتخاب افراد متخصص و شایسته می‌توانند اینها را شکوفا و به کار گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قوه مقننه ریل‌گذار تصمیمات اجرایی کشور است که ریل‌گذاری صحیح در صورت مشارکت بالا و ورود فرد اصلح به آن امکان‌پذیر خواهد بود. 

شریف در بخش دیگری از این گفت‌وگو به رعایت اخلاق انتخاباتی اشاره و تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب دیگر پرهیز کنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند به ویژه در فضای مجازی از انتشار اخباری که سندیت ندارند به جد پرهیز شود و انتظار ما از همه کاندیداهایی که می‌خواهند نمایندگی ملت را در آینده برعهده بگیرند همین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته