دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی سازمان سنجش آموزش کشور؛

زمان نام‌نویسی و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد

زمان نام‌نویسی و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد
سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و زمان نام‌نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ را اعلام کرد.
کد خبر : 902349

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای تاریخ نام نویسی و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

بر این اساس؛ نام نویسی نوبت اول کنکور کارشناسی ۱۴۰۴ از ۲۰ آبان ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ۱۴۰۳ ادامه دارد و تاریخ برگزاری آن روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ است.

همچنین، داوطلبان برای نام نویسی در نوبت دوم این آزمون باید از نیمه دوم اسفند ۱۴۰۳ اقدام کرده و در تاریخ ۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴ در آزمون شرکت کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ از ۲۲ مهر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد، این آزمون در صبح و عصر پنج شنبه ۲ اسفند و صبح جمعه ۳ اسفند برگزار خواهد شد.

آزمون دکتری ۱۴۰۴

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۴ از تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ تا ۵ آبان ۱۴۰۳ مهلت نام نویسی دارند، این آزمون عصر پنج شنبه در تاریخ ۲ اسفند برگزار می‌شود.

آزمون کاردانی به کارشناسی

مرحله اول نام نویسی در این آزمون از ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ است که تاریخ برگزاری آزمون جمعه ۷ شهریور ۱۴۰۴ خواهد بود.

مرحله دوم مربوط به داوطلبانی است که قصد دارند با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه‌ها شوند که باید از ۲ شهریور تا ۷ شهریور ۱۴۰۴ نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مرحله اول نام نویسی در این آزمون از ۱۵ تیر ۱۴۰۴ آغاز و تا ۲۱ تیر ۱۴۰۴ ادامه دارد و امتحان در تاریخ ۷ شهریور روز جمعه برگزار خواهد شد.

مرحله دوم نام نویسی با معدل است که از ۲ شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد و تا ۷ شهریور ۱۴۰۴ ادامه دارد.

زمان نام نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته