دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استفاده از چت جی‌پی‌تی بدون حساب کاربری ممکن شد

استفاده از چت جی‌پی‌تی بدون حساب کاربری ممکن شد
اوپن ای‌آی امکان استفاده از چت جی‌پی‌تی را بدون داشتن حساب کاربری فراهم کرد.
کد خبر : 903740

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، به تازگی اوپن ای‌آی امکان استفاده از چت جی‌پی‌تی را بدون حساب کاربری فراهم کرده است. مالک چت جی‌پی‌تی این حرکت را به عنوان بخشی از مأموریت خود برای در دسترس قرار دادن گسترده ابزار‌هایی مانند چت جی‌پی‌تی توصیف کرد تا مردم بتوانند مزایای هوش مصنوعی را تجربه کنند. همچنین این اقدام داده‌های آموزشی بیشتری را به این شرکت می‌دهد و شاید کاربران بیشتری را به ایجاد حساب‌ها و اشتراک برای دسترسی برتر«جی‌پی‌‌تی-4» (GPT-۴) به جای مدل قدیمی‌تر رایگان جی‌پی‌تی-۳.۵ تشویق می‌کند.

همانطور که تبلیغ می‌‌شود دسترسی فوری چت جی‌پی‌تی به کاربران اجازه می‌دهد تا یک موضوع جدید را بدون هیچ گونه اطلاعات ورودی با چت جی‌پی‌تی شروع کنند. در این حالت صفحه استاندارد چت بات با جمله «امروز چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟» ظاهر می‌شود که یک گزینه اختیاری برای ثبت‌نام یا ورود دارد. اوپن ای‌آی می‌گوید که به تدریج این دسترسی را از بین می‌برد، بنابراین اگر هنوز این گزینه را نمی‌بینید، بعداً دوباره بررسی کنید.

اوپن ای‌آی می‌گوید حفاظت‌های بیشتری را برای کاربران بی‌حساب اضافه کرده است. مسدود کردن درخواست‌ها و تولید تصاویر در دسته‌های بیشتری نسبت به کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند از جمله این موارد هستند.

سخنگوی اوپن ای‌آی می‌گوید که تیم‌های مسئول شناسایی و جلوگیری از سوء استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی آن در ایجاد این ویژگی جدید مشارکت داشته‌اند و در صورت بروز تهدیدات غیرمنتظره، بر این اساس تنظیم خواهند شد.

وقتی وارد سیستم نشده‌اید، می‌توانید از آموزش داده برای درخواست‌های خود انصراف دهید. برای انجام این کار، روی علامت سؤال کوچک سمت راست کادر متن کلیک کنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید و کلید «بهبود مدل برای همه» را خاموش کنید.

اوپن ای‌آی می‌گوید بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در ۱۸۵ کشور از چت جی‌پی‌تی استفاده می‌کنند. این اعداد خیره کننده برای خدمات ۱۸ ماهه شرکتی است که بسیاری از مردم هنوز دو سال پیش درباره آن نشنیده بودند. حرکت امروز به کسانی که مردد هستند برای ایجاد یک حساب انگیزه می‌دهد تا چت ربات متحول کننده جهان را به چرخش درآورند و این اعداد را بیشتر افزایش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته