دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1403 - 15:04
سردار فرجی:

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود همان گونه که صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند.
کد خبر : 909532

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار مهدی فرجی مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار «صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و عملیات آغازین همانند فتح‌المبین از صنعت به خوبی استفاده نکردیم به نحوی که بیشتر از نیروی انسانی بهره می‌بردیم اظهار کرد: با گذشت زمان و در عملیات بعدی، مانند فاو از صنعتگران و دانشگاه بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه فرماندهان دوران دفاع مقدس به‌واسطه صنعت و دانشگاه حل شد، افزود: صنعتگران و دانشگاهیان پل فاو را ایجاد کردند و جان رزمندگان برای عبور از اروند خروشان را نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس بهره‌گیری از صنعت و دانشگاه کم بود؛ اما امروز به همت دانشمندان و دانشگاهیان، در حوزه فنون مختلف ازجمله مباحث نظامی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم. بیشترین دغدغه امروز در سپاه دغدغه اشتغال است و جلسات حول محور این مهم می‌چرخد.

فرجی با اشاره به اینکه انسجام و همدلی بین صنعت و دانشگاه مدنظر است، گفت: اطمینان و اعتماد کردن به جوانان مهم و کارساز است. توجه به علم، فرآوری و نوآوری از الزامات امروز بوده و برقراری ارتباط نظام‌مند دانشگاه و صنعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته