دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تور علمی دانشجویان واحد تهران جنوب در پارک علم و فناوری پردیس

تور علمی دانشجویان واحد تهران جنوب در پارک علم و فناوری پردیس
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، از تور علمی دانشجویان رشته صنایع و علوم تربیتی و دستیاران آموزشی از نمایشگاه اینوتکس 2024 واحد تهران جنوب خبر داد
کد خبر : 910400

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید عظیم حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، از تور علمی دانشجویان رشته صنایع و علوم تربیتی و دستیاران آموزشی از نمایشگاه اینوتکس 2024 در پارک علم و فناوری توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب خبر داد و هدف آن را آشنایی دانشجویان با فناوری های جدید، فرصت های شغلی و مشاوره در راستای افزایش دستاوردهای پژوهشی کاربردی از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی طبق تفاهم نامه عملکردی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.

همچنین برای آموزش آخرین استراتژی‌های کارآفرینی و استفاده از نظرات صاحبنظران حاضر در این نمایشگاه و استفاده از دوره های آموزشی برگزار شده را عنوان کرد.

 

عظیم حسینی عنوان کرد برای اینکه دچار فقر یادگیری نشویم باید از فضاهای یادگیری مثل نمایشگاه های اینوتکس و سایر محافل علمی استفاده کنیم و به جای سازمان آموزشی تک بعدی، تبدیل به سازمانی یادگیرنده شویم که همواره در پی یادگیری باشیم و از آن به عنوان یک امتیاز رقابتی استفاده کرد.

 

مریم تمدنی رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب نیز عنوان کرد بازدید از قسمتهای مختلف نمایشگاه اینوتکس به عمل آمد و دانشجویان در کارگاه های برگزار شده نیز شرکت کردند.

و هدف از شرکت در نمایشگاه ها را ارتقای سطح علمی دانشگاه و افزایش مشارکت دانشجویان با محافل علمی سازمان های مختلف بیان کرد. همچنین از دیگر اهداف را افزایش سهم دانشجویان در فعالیت های علمی، پژوهشی و دانش بنیان عنوان کرد.

از نتایج این دورهمی علمی، معرفی دانشجویان به پارک علم و فناوری جهت گذراندن دوره کارورزی و در صورت عملکرد مثبت دانشجویان، اشتغال به کار عنوان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته